http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ترجمه مقاله چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ترجمه مقاله چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM دسته: مدیریت

ترجمه مقاله چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM

 

رشته مدیریت

 

A FRAMEWORK FOR SUCCESSFUL CRM IMPLEMENTATION  (2009)

 

توضیحات: 14 صفحه انگلیسی، 12 صفحه فارسی (word)

 

 

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

چکیده فارسی

اگرچه پتانسیل های محتمل مدیریت ارتباط با مشتری CRM راهی برای کسب مزیت نسبی در برابر با رقابت فزاینده است، درصد شکست اجرای CRM، همچنان بالاست و موجب نگرانی های فزاینده ای برای سازمان های کسب وکارمی شود. مطالعات بسیاری از جنبه های مختلف به مساله نرخ بالای شکست های CRM، همچون توسعه استراتژی و عوامل موفقیت اجرای CRM اشاره می کنند.هدف این مقاله بسط خط دانشی در خصوص درک نتایج احتمالی اجرای CRM  است. برای انجام این کار، این مقاله چهارچوب مفهومی برای اجرای موفقیت آمیز CRM ارائه کرده است که بر اساس یکپارچگی مراحل اجرای CRM ، عناصر CRM، و عوامل موفقیت CRM است. این مقاله امکان پذیری و مفید بودن این چهارچوب را با ارزیابی یک مطالعه موردی واقعی در عربستان سعودی مورد بررسی قرار می دهد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده