http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله ساختار سیستم های مبتنی بر دانش (ترجمه فارسی)

دانلود ترجمه مقاله ساختار سیستم های مبتنی بر دانش (ترجمه فارسی)

ساختار سیستم های مبتنی بر دانش (ترجمه فارسی) دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 218 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 26

تعداد صفحات انگلیسی 25 صفحه (6367 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 26 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی پی دی اف به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد حداکثر قیمت برای هر صفحه 1000 تومان

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

ساختار سیستم های مبتنی بر دانش (ترجمه فارسی)
نمونه ترجمه
هرم اطلاعات پرداخته شده در فصل 1 نشان می دهد که دانش رابه سختی می توان به طور مستقیم به دست آورد، آن باید از مشاهدات اولیه و اطلاعات ناشی از حوزه مربوطه پردازش شود. منبع اصلی دانش، ذهن انسان است. یکی دیگر از منابع اغلب دیده شده برای دانش، داده ها و اطلاعات از محیط است. تجربه کار در یک حوزه مشخص، بررسی نتایج، گزارشات رسانه ها، مطالعات موردی و کارشناسان، ابزاری هستند که از طریق آن، دانش را می توان به دست آورد. با این حال، هیچ روش رسمی برای کسب دانش، مانند روش های حقیقت یاب پیشنهاد شده در رشنه های مهندسی نرم افزار و یا تجزیه و تحلیل سیستم و رشته های طراحی وجود ندارد (شکل 2.1 را ببینید).

دانش در هر زمینه است که معمولا از دو نوع است:

• دانش عمومی شامل تعاریف منتشر شده، حقایق و نظریه های موجود در کتاب های درسی، مجلات، مقالات پژوهشی و غیره است. اما دانش عمومی تنها منبع تجربه و تخصص انسان است.

 • دانش اختصاصی- به طور کلی کارشناسان،  دارای دانش خصوصی هستند. دانش اختصاصی حاوی حجم زیادی از قوانین کلی است، و همچنین به آن اکتشافی نیز میگویند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده