http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله استراتژی بازبینی مقایسه ای به منظور کارایی های جبرانساز استاتیک توزیع

ترجمه مقاله استراتژی بازبینی مقایسه ای به منظور کارایی های جبرانساز استاتیک توزیع

an-adaptive-control-strategy-for-dstatcom-applications-in-an-electric-ship-power-system

استراتژی کنترل DSTATCOM نقش مهمی را در حفظولتاژ در نقطه کوپلینگ مشترک بازی می کند. در این مقاله یک استراتژیکنترل تطبیقیDSTATCOM   جدید بر اساس سیستم ایمنی مصنوعی (AIS) معرفی شده است. پارامترهای بهینه کنترل کنندهدر ابتدا با استفاده از الگوریتم  بهینه سازی ازدحام ذرات به دست آمدهاند. ایننوعیمصونیت ذاتی نسبت به اغتشاشات معمول سیستم فراهم می کند. برای اغتشاشات ناشناخته و تصادفی سیستم، پارامترهای کنترل به صورت آنلاین تغییر می کنند ،بنابراین ایمنی تطبیقی به سیستم کنترل فراهم می شود . عملکرد DSTATCOM و استراتژی کنترل تطبیقی مبتنی بر AISدر ابتدا در پلت فرم شبیه سازی MATLAB مورد مطالعه قرار گرفت . و این از طریق پیاده سازی سیستم قدرت کشتی بر روی شبیه ساز دیجیتال در زمان واقعی و الگوریتم کنترلی بر یک پردازشگر سیگنال دیجیتالی تایید شد.
فهرست واژه:
کنترل تطبیقی,ایمنی تطبیقی,سیستم ایمنی مصنوعی (AIS),پردازنده های سیگنال دیجیتال (DSP),جبرانساز استاتیک توزیع (DSTATCOM),سیستم برق قدرت کشتی,مصونیت ذاتی ,شبیه ساز دیجیتال زمان واقعی (RTDS)
مقدمه:
سیستم قدرت یک کشتی تمام برقی یک شبکه بهم پیوسته دارد، بطوری که بار نیروی محرکه، بارهای توزیع، سنسور و دیگر بارهای اضطراری  و بارهای ضربه ای ( سلاح های ریلی، پرتاب کننده های هواپیما و غیره ) همه قسمت هایی از یک شبکه هستند. در بین بارها، بارهای ضربه ای بیشترین اثر را بر روی کیفیت توان سیستم توزیع کشتی می گذارند زیرا آنها مقدار زیادی از انرژی را در یک دوره زمانی کوتاه نیاز دارند [1] ، [2].در شرایط بحرانی و جنگ برای کاهش اثرات بارهای ضربه ای بر روی ولتاژ باس و بهبود طول عمر کشتی ، یک جبران ساز استاتیک توزیع ( DSTATCOM ) میتواند استفاده شود و آن را در مقدار قابل قبول نگه دارد.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: An Adaptive Control Strategy for DSTATCOM Applications in an Electric Ship Power System
عنوان فارسی مقاله: استراتژی کنترل تطبیقی برای کاربردهای جبرانساز استاتیک توزیع در سیستم برقی کشتی الکتریکی
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده