http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله نگرش، شیوه، انالیز و بیان عددی

خلاصه آمار
مجموع نمایش‌ها۱۶۹۲۳ مجموع بازدیدکننده‌ها۸۰۸۸ نمایش‌های امروز۱۸ نمایش‌های دیروز۶۴ مجموع مطالب۱۲۷۵ مجموع نظرات۰ حاضرین در سایت۱
طبقه بندی موضوعی
  • مقالات ترجمه شده

     (۱۲۴۴)
    • علوم اجتماعی

       (۷)
    • عمران - سازه - ساختمان

       (۱۱)
    • معماری - شهرسازی

       (۳)
    • اجتماعی

       (۳)
    • روانشناسی

       (۱۱)
    • اقتصاد

       (۷۷)
    • فناوری اطلاعات

       (۵۹)
    • کامپیوتر

       (۶۳)
    • نرم افزار

       (۲)
    • حسابداری - حسابرسی

       (۳۲)
    • زیست - زیست شناس

       (۱۴)
    • برق

       (۵۲)
    • الکترونیک

       (۲۹)
    • مدیریت

       (۵۷)
    • شبکه

       (۲)
    • اپلیکیش های کامپیوتری

       (۱)
    • مهندسی ترافیک (حمل و نقل)

       (۱)
    • پزشکی - داروسازی

       (۶)
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

ترجمه مقاله بهبود سازی نبود کمیت و تصادفی در کاربرد واحد با استخراج نیرو بادی


چکیده در مورد ترجمه مقاله :
computational-framework-for-uncertainty-quantification-and-stochastic-optimization-in-unit-commitment-with-wind-power-generation
در مورد مباحث محاسبه ای ناشی از پیاده سازی چارچوب بحث می کنیم و صحت مدل را با استفاده از اطلاعات سرعت واقعی باد بدست آمده از یک مجموعه ایستگاههای هواشناسی تایید می کنیم. یک سیستم قدرت شبیه سازی شده را برای نمایش و اثبات توسعه ها ایجاد می کنیم.
شاخص های کلیدی:
حلقه بسته,توزیع اقتصادی,التزام و بکارگیری واحد,پیش بینی آب و هوا، باد .

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Computational Framework for Uncertainty Quantification and Stochastic Optimization in Unit Commitment With Wind Power Generation
عنوان فارسی مقاله: چارچوب محاسبه ای برای بهینه سازی عدم قطعیت کمی و اتفاقی در بکارگیری واحد با تولید توان بادی
دسته: مهندسی برق – الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 35


جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

ترجمه مقاله بهبود سازی نبود کمیت و تصادفی در کاربرد واحد با استخراج نیرو بادی

ترجمه مقاله امتحان حساسیت اتصال ذره ای با کاربرد ساخت بلور فوتونیک


چکیده در مورد ترجمه مقاله :

sensitive-molecular-binding-assay-using-a
پوشش های ماورا و باریک از نوع آمینوپروپی توکسیلین یا از نوع گلاتاررالدید بر روی سطح مشترک جذب شده اند که به وسیله اندازه گیری کردن طیف شعاعی رزونانس کریستالی فوتونیک و نسبت شدت تغییر در اندازه گیری های انعکاسی مختلف آشکار شده بود. یک محدوده آشکارسازی به مقدار 6*10-5 نانو متر برای ضخامت لایه مولکولی به دست آمده بود که مطابق با محدوده آشکارسازی برای جذب آنالیت به مقدار 06/0 pg/mm2 یا یک شاخص انکساری تفکیک پذیری به مقدار 3*10-8RIU بوده است، این نشان دهنده یک بهبود مشخص نسبی برای جدید ترین تکنولوژی سیستم ها براساس رزونانس پلاسمون سطحی می باشد.
1- مقدمه
روش های بصری یا چشمی جدید برای شکل گیری ارزیابی و آزمایش مربوط به پیوند به مقدار زیادی به وسیله افزایش یافتن تقاضاها برای فهمیدن بهتر از روابط متقابل مشخص بین بیومولکول ها مورد توجه قرار گرفته است که یک فونداسیون شیمیایی را برای همه فرایندهای سلولی فراهم می سازد. روش کلی استفاده کردن شعاعی یا پهن شدگی ساختار چشمی رزونانت یا تشدید کننده است که در زمان پیوند با مولکول های آنالیت و با تغییرات ساختاری شاخص محلی انعکاس شکل می گیرد. این روش رها از اتیکت است که برعکس روش های براساس فلئوروسنس می باشد و تحت برخی شرایط می تواند اطلاعاتی را برای پیوندهای دینامیکی و به علاوه پیوندهای سببی و وابسته فراهم سازد. به مقدار زیادی از روش ارزیابی کردن اثر رزونانس پلاسمون سطحی (SRT) استفاده می شود که به خوبی برای مولکول های آنالیت با وابستگی های پیوندی بالا و قابل قبول مطابق می باشد و به صورت تجاری برای ابزارها و تجهیزات نیز در دسترس می باشد. به منظور به دست آوردن بیشترین حساسیت، گودال ها و حفره های بصری رزونانت مربوط به انواع مختلف به کار برده شده اند (قسمت زیر را ببینید) اما این ساختارها هر یک از محدودیت های جرم انتقالی نسبت به ابزار و یا از جفت شدن غیر جزئی نسبت به گودال های رسونانت با Q بالا رنج می برند. در این مقاله ما یک ساختار بصری جدید را نشان دادیم که به مقدار مشخصی حساسیت بالاتری را در مقایسه با ابزارها براساس SPR به دست می آورند اما شامل یک شکل هندسی ساده است که می تواند زمان واقعی سطح پیوندی را بدون محدودیت های انتقال جرم اندازه گیری کند.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Sensitive molecular binding assay using a photonic crystal structure in total internal reflection
عنوان فارسی مقاله: آزمایش حساسیت پیوند مولکولی با استفاده از ساختار کریستال فوتونیک در کل انعکاس درونی
دسته: برق – الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

ترجمه مقاله مدلسازی مسیر ارسال گرمایی تحت گردش نوسانی

چکیده در مورد ترجمه مقاله :
probabilistic-modeling-and-simulation
این مقاله یک مدل سازی و شبیه سازی متالوژی احتمالی برای تخمین وقوع دماهای خطی بحرانی در حضور جریان های توان نوشی را نشان می دهد. رگرسیون گیری های زیاد و طاقت فرسا از معادلات دینامیک دمایی در هر آزمایش شبیه سازی Monte Carlo  توسط یک الگوریتم خاص تسریع شده است که با توجه به آن استفاده از یک روش واریانس کاهش یافته سازگار با حوزه ارتباطات ممکن می شود. کاهش اساسی در زمان محاسبات اجازه تخمین زدن نزدیک تر به مقدار واقعی را می دهد که وابسته به ارزیابی های موثر کوتاه مدت می باشد. یک مطالعه موردی بر روی یک مدل خطی ساده انجام شد که درک اساسی را نسبت به صدمات مربوط به دماهای خطی بحرانی را تحت نوسانات جریان توان نوشی مشخص فراهم ساخته شد. یک سیستم انتقال به کار برده شده نشان می دهد که چگونه روش پیشنهادی می تواند برای یک یک ارزیابی موثر و دقیق، به سرعت استفاده گردد.
عبارت های شاخص:
 دینامیک های دمای خطی,تولید توان نوشی,شبیه سازی Monte Carlo,روش کاهش واریانس یا پراکندگی

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Probabilistic Modeling and Simulation of Transmission Line Temperatures Under Fluctuating Power Flows
عنوان فارسی مقاله: شبیه سازی و مدل سازی احتمالی از خط انتقال حرارتی تحت جریان های توان نوشی یا نوسانی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
دانلود ترجمه مقاله کاربرد لوله تک پاس جهت مبادله کننده گرمایی

 


چکیده در مورد ترجمه مقاله :
performance-of-single-pass-earth-tube-heat-exchanger  دمای هوا در دهانه لوله ، در وسط لوله (25 متری) و در انتهای لوله (50 متری) به وسیله دماسنج واقع در درون لوله اندازه گیری می شود. آزمایش های سرمایشی در طول مدت سه روز متوالی در هر ماه اندازه گیری شدند. در هر روز سیستم برای مدت 7 ساعت در طول روز راه اندازی می شد و در شب خاموش می شد. آزمایش های گرمایشی در شب و در ماه ژوئن انجام شدند. نتایج آزمایش به صورت خلاصه برای هر ماه ارائه شده اند. آنالیزهای جزئی برای تنها دو ماه می برای سرمادهی و ژوئن برای گرمادهی ارائه شده اند.
ETHE هوای پیرامون را در ماه می تا 14 درجه سانتیگراد خنک می کند. آن هوای پیرامون را در شب های ماه ژوئن نیز به مقدار مشابهی گرم می کرد.
کلمات کلیدی:
 لوله های تبادل کننده حرارتی زمینی,تونل و کانال هوا
مقدمه
ما یک نوع سیستم تبادل کننده حرارتی لوله ای از نوع زمینی (ETHE) را برای استفاده کردن در گلخانه ها در نواحی خشک مانند Kutch را توسعه داده ایم. در مرحله اول رزیم دمایی مربوط به خاک عمقی در Ahmedabad, Sharan و Jhadav در سال 2002 اندازه گیری شد. بعد از مدت زمان یک سال اندازه گیری کردن آنها گزارش کردند که لایه های خاک بین 2 تا 3 متر عمق دارای رزیم دمایی پایدار و مناسبی برای نصب کردن ETHE بودند. دما در چنین لایه هایی نشان دهنده هیچ گونه نوسان دوره ای می باشد. این نشان دهنده نوسان سالیانه می باشد، اما در پیرامون کم می باشد. متوسط دما در این لایه 27 درجه سانتیگراد است. چنان چه در مرحله دوم یک جریان مجزای ETHE برای ارزیابی کردن حقیقی کارکرد گرمایشی و سرمایشی ایجاد شد. این ETHE از لوله ای به طول 50 متر با 10 سانتیمتر قطر ساخته شده است. آن در عمق 3 متری سطح زمین مدفون شده است. ما در این جا نتایج مطالعه انجام شده بر روی این تجهیزات را گزارش کرده ایم.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Performance of Single Pass earth-Tube Heat Exchanger: An Experimental Study
عنوان فارسی مقاله: ایجاد یک مسیر لوله برای تبادل کننده حرارتی: یک مطالعه آزمایشی
دسته: فنی و مهندسی – تاسیسات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

ترجمه مقاله مشابه سازی رقمی خمیدگی گردش نیروی در سلول های خورشیدی


چکیده در مورد ترجمه مقاله :
numerical-simulation-of-the-current-voltage-curve-in-dye-sensitized-solar-cells
کاربرد عمومی این مدل با اعمال آن به دو گونه متفاوت سلول خورشیدی نشان داده شده است. یک سلول خورشیدی TiO2با یک محلول الکترولیت آلی و یک سلول خورشیدی مبتنی اکسید روی (Zno) با یک الکترولیت محلول – آزاد. ثابت شده است که الگوی عددی قادر به تطبیق داده ها برای هر دو سامانه می باشد که منجر به تضمین های کمیتی برای پارامترهای اصلی کنترل کمی کارکرد و کارایی سلول خورشیدی می شود. نتایج نشان می دهد که توضیح جهانی DSSC ها براساس فرضیات اساسی برای انتقال محدود در دام و باز ترکیب با استفاده از روش های تجربی ساده که در دسترس تمام آزمایشگاه های خورشیدی است ممکن می باشد. مقاله حاضر سعی در پرکردن شکاف بین نظریه پردازان محض و تجربه کردن مشاغل بر این نوع از سامانه دارد.
مقدمه
الگوسازی عددی از سلول های خورشیدی ابزاری قوی برای توجیه منطقی و درک بنیادهای روند تبدیل سلول های نوری به منظور کمک به نیل به ابزارهای کارکردی بهتر می باشد. از زمان پیدایش در 1991 سلول های خورشیدی مبتنی بر ساختار نانویی حساس شده، دارای اکسیدهای فلزی دارای سوراخ میانی (سلول های خورشیدی حساس به رنگ) از جمله بهترین ابزارهای نسل سوم می باشند. این سلول ها کارآیی تبدیل فتون خوبی دارند با مقادیر تا 1/11% زیر 1SUN، روشنایی AM1.5G. به علاوه به دلیل قرینه پائین مواد و سادگی روند تولید این گونه سلول ها جایگزینی ارزان قیمت برای سلول های خورشیدی سیلیکونی می باشند. عملکرد DSSC ها مبتنی بر ترکیب به دست آور نور قابل دیدن ناسب جداسازی بار مؤثر، انتقال نسبتاً سریع و باز ترکیب کند می باشد.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Numerical Simulation of the Current-Voltage Curve in Dye-Sensitized Solar Cells
عنوان فارسی مقاله: شبیه سازی عددی منحنی جریان – ولتاژ در سلول های خورشیدی حساس شده به رنگ
دسته: مهندسی برق – الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

ترجمه مقاله ارزش گذاری بازده توسط ورودی و خروجی گوناگون :آزمایش رگرسیون


چکیده در مورد ترجمه مقاله :
technical-efficiency-estimation-with-multiple-inputs-and-multiple-outputs-using-regression-analysis
نقطه ضعف معروف مدل های براساس رگرسیون عدم توانایی آنان در پذیرفتن بروندادهای چندگانه بدون وجود داده های اطلاعاتی در مورد قیمت های دروندادها (ورودی ها) است. در این تحقیق مدل های رگرسیون داده های پنل احتمالی و متقاطع جبری که بروندادها و درون داده ها را می پذیرد توسعه یافته اند. به صورت چشمگیری راندمان فنی می تواند با کمک مدل های رگرسیون که توسط محیط های چند ورودی – چند خروجی مشخص شده اند ارزیابی گردند که برون داده های مربوط به قیمت دروندادها است. ما مثال های دیگری که شامل تحلیل Monte Carlo است را نیز ارائه داده ایم.
کلمات کلیدی :
DEA، تحلیل مرز احتمالی (تصادفی)، تولید توأم
مقدمه :
در مطالعات تحقیقاتی اقتصادی و عملکردی 2 راهکار مجزا برای ارزیابی کارایی فنی وجود دارد. تکنیک رگرسیون و برنامه ریزی خطی هر دو برای عملکردهای اندازه گیری به کار می رود که مرتبط با یک محدودۀ تخمینی (ارزیابی) می باشند. نقطۀ آغازین هر دو مطالعه، فارل (1957) می باشد که چارچوبی مفهومی برای اندازه گیری کارایی فراهم آورده است. فارل نشان داده که عدم کارایی فنی و تخصصی می تواند در ارتباط با ایزوکوانت های مشاهده شده با مقیاس های سنجش همتراز (هم پتانسیل) اندازه گیری گردد. فارل هم چنین کارایی را با کمک ایزوکوانت های خطی دقیق نیز نشان داده است.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Technical Efficiency Estimation with Multiple Inputs and Multiple Outputs Using Regression Analysis
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی کارایی فنی به وسیله دروندادها و بروندادهای چندگانه با استفاده از تحلیل رگرسیون
دسته: آمار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

ترجمه مقاله عوامل سراسری شدن بر جامعه روستایی کرمانشاه شهرستان، ایران


چکیده در مورد ترجمه مقاله :
the-impacts-of-globalization-on-rural-communities-of-kermanshah-township-iran
برای تحلیل داده، فرآیندهای چندگانه مورد استفاده قرار گرفت. این پژوهش، 8 عامل کشاورزی-صنعتی شدن، افزایش فقر و نابرابری، تغییر در الگوی اشتغال، بازسازی اقتصادی، نقش دولت-ملت، نقش رسانه، یکسان سازی و جزئیات فرهنگی و تاثیر آنها بر رشد جوامع روستایی است. نتایج نشان داد که رابطه قابل توجهی میان متغیرهای مستقل و وابسته وجود دارد (p<0.01). براساس تحلیل رگرسیون، متغیرهای مستقل می توانند 62 درصد تغییر متغیرهای وابسته را پیش بینی کنند. الگوسازی معادله ساختاری (SEM) نتایج تحلیل رگرسیون را تایید می کند. نتایج تحلیل مسیر نشان می دهد که الگو داده ها را با شاخص های قابل قبول متناسب می سازد:
واژه های کلیدی: جهانی شدن,جوامع روستایی,تاثیرات فرهنگی و اقتصادی,مدلسازی معادلات ساختاری,ایران
مقدمه
استان کرمانشاه در بخش غربی ایران واقع شده است و با عراق هم مرز است. مردم آن عموما کرد و چند قومیتی و چند فرهنگی هستند. کشاورزی منبع اصلی امرار معاش در این استان است. این منطقه و به طور ویژه مناطق روستایی آن در رژیم سابق توسعه نیافته اند زیرا سیاست عمده توسعه، گسترش مناطق شهری بود. فعالیت های صنعتی مختص مناطق شهری بود و کارخانجات مونتاژ ماشین آلات از کشورهای صنعتی وارد می شدند. برنامه های مناسبی برای توسعه و بکارگیری منابع محلی وجود نداشت. این موقعیت منجر به اقتصاد سطحی و نامتعادلی درکنار عدم تعادل میان مناطق روستایی و شهری شد و در مردماضطراب، ناامیدی و عدم اطمینان ایجاد کرد.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: The Impacts of Globalization on Rural Communities of Kermanshah Township, Iran
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات جهانی شدن بر جوامع روستایی شهرستان کرمانشاه ایران
دسته: جعرافیا
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

ترجمه مقاله عوامل سراسری شدن بر جامعه روستایی کرمانشاه شهرستان، ایران

ترجمه مقاله اثر تعلق در اجرا کردن ERP : آنالیز تجربه ای


چکیده در مورد ترجمه مقاله :
the-role-played-by-interdependences-in-erp-implementations
ما همچنین وجود صرفه جویی در زمان و مکانیسم های تسهیل دهنده  ای که می توانند کل زمان سپری شده برای پیاده سازی ERP را با این نوع مدل ها کاهش دهند، مشخص نمودیم. با استفاده از داده های 141 سازمان و مدل های استمرار اقتصادسنجی، متوجه حمایتی تجربی از فرضیه هایمان شدیم. نتایج ما از طریق کنترل های متنی ، سازمانی و کنترل های خاص پروژه ، منجر به این استنتاج شد که مدل های زنجیره ارزش برای پیاده سازی زمان بیشتری را نسبت به مدل های پشتیبان تجاری می گیرند. علاوه بر این ، متوجه شواهدی تجربی از صرفه جویی زمان و مکانیزم های تسهیل دهندة روند پیاده سازی ERP شدیم.
کلمات کلیدی:
پیاده سازی ERP,وابستگی های  زمان سپری  شده,یکپارچه سازی سازمانی,مکانیسم های تسهیل دهنده,صرفه جویی در زمان
1. مقدمه
هنوز هم شناخت عوامل موثر بر زمان پیاده سازی  ERP یک مشکل مدیریتی است. در سال 2003 ، گروه هاکت تجاوزهای زمانی برای پروژه های IT  را در محدوده 24 تا 100 درصد گزارش داد. متون موجود با تمرکز بر روی پروژه های ERP ، گزارش داده اند که به طور کلی پیاده سازی ERP زمانی بیشتر از حد انتظار می گیرد. علی الخصوص ، 90 درصد از پروژه های ERP دیر به پایان می رسد و به طور متوسط ، زمان واقعی صرف شده در هر پیاده سازی ERP چهار برابر زمان برآورد شده بود. علاوه بر این ، تجاوز از زمان تا زمان تکمیل پروژه منجر به هزینه های اضافی می شود ، زیرا موفقیت پیاده سازی معمولا به تکمیل به موقع پروژه مرتبط است.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: The role played by interdependences in ERP implementations: An empirical analysis of critical factors that minimize elapsed time
عنوان فارسی مقاله: نقش ایفا شده توسط وابستگی های پیاده سازی برنامه ریزی منابع سرمایه ای: تجزیه و تحلیل تجربی عوامل مهمی که زمان سپری شده را به حداقل می رسانند
دسته: اقتصاد – مدیریت – مدیریت بازرگانی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30

 

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

 

ترجمه مقاله اثر تعلق در اجرا کردن ERP : آنالیز تجربه ای

ترجمه مقاله نگرش، شیوه، انالیز و بیان عددی

_______________________________________
چکیده در مورد ترجمه مقاله :
laddering-theoy-method-analysis-and-interpretation
کاربرد دورنمای ارزش های شخصی در بازاریابی محصولات مصرف کننده را می توان از لحاظ نظری به دو دیدگاه زمینه ای ، «کلان» نشان دهنده جامعه شناسی و «خرد» نشان دهنده روانشناسی (رینولدز، 1985) طبقه بندی می شود. دیدگاه کلان به روش پژوهش زمینه یاب استاندارد اشاره دارد که با طرح طبقه بندی در دسته بندی پاسخ دهندگان به خوشه ها یا گروه های از پیش تعیین شده ترکیب شده است (بعنوان مثال روش شناسی VALS از موسسه تحقیقاتی استنفورد). سپس محصولات و استراتژی های موقعیت یابی آنها به سوی توسل به این گروه های هدف جامع هدایت می شود، از قبیل توسل به مرکز هدف مریل لینچ برای جهت گیری انجام دهنده ای که تمایل به صادر نمودن و «پیشرفت نمودن» دارد (پلامر، 1985).
رینولدز (1985) تذکر می دهد که اعتبار ظاهری شدید اینها نسبت به طبقه بندی  های کلی در ارائه درک، به طور خاص، در مورد چگونگی جنبه های واقعی محصول متناسب با زندگی مصرف کننده موفق نمی باشد. به این ترتیب، رویکرد زمینه یابی کلان تنها به بخشی از پاسخ، یعنی جهت گیری ارزش کلی در بخش های هدف بازار می پردازد. عدم وجود، مولفه کلیدی تعریف استراتژی موقعیت یابی می باشد- ارتباط بین محصول و نقش شخصی آن در زندگی مصرف کننده.
دیدگاه روانشناختی ارائه شده بر اساس نظریه وسیله-هدف توسط رویکرد «خرد» (گاتمن 1982)، به طور خاص بر روی ارتباط بین ویژگی هایی تمرکز می نماید که در محصولات وجود دارد («هدف»). این نتایج برای مصرف کننده توسط ویژگی ها و
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده