http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله چرخش آینده ای در جهت بازاریابی محیط زیست

ترجمه مقاله چرخش آینده ای در جهت بازاریابی محیط زیست


چکیده در مورد ترجمه مقاله :

evolution-and-future-of-environmental-marketingمرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.

واژه های کلیدی: بازاریابی سبز,بوم شناختی,پایدار,بازار.
۱٫ مقدمه

اصطلاح بازاریابی محیطی (که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال  ۱۹۷۵ برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.


توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی
دسته: حسابداری – اقتصاد – بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده