http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله ارتباط میان رضایت خریدار و قیمت سهامدار

ترجمه مقاله ارتباط میان رضایت خریدار و قیمت سهامدار


sahmdarie1

چکیده در مورد ترجمه مقاله

sahmdarie

نتایج این مطالعه دیدگاههای در مورد رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می دهد. اولاً رابطه مثبتی بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار وجود دارد. ثانیاً این رابطه متاثر از آشفتگی های بازارهای مالی بعد از شروع سال ۲۰۰۰ نبوده است. ثالثاً یک فاصله زمانی سه ربعی بین رضایت مشتری و قوی ترین تاثیر آن بر ارزش سهامدار وجود دارد. رابعاً به نظر می رسد که یک سطح بهینه از رضایت مشتری وجود دارد که در صورت افزایش بیش از حد نابود خواهد شد.
کلمات کلیدی: رضایت مشتری- ارزش سهامدار – q‌ توبین
 توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value
عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
دسته: مدیریت – اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۶

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

ترجمه مقاله ارتباط میان رضایت خریدار و قیمت سهامدار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده