ترجمه مقاله مطالعه استفاده رویکردی به وفاداری نگرشی با اسم برند کسب و کار
ترجمه مقاله مطالعه استفاده رویکردی به وفاداری نگرشی با اسم برند کسب و کار
چکیده فارسی
نتایج این آزمایش نشان می دهد که بکارگیری رویکرد عملی در وفاداری به نام تجاری دریچه هایی را آشکار می سازد که در تحقیقات قبلی مشخص نشده اند. به طور دقیق تر این مقاله به بیان نگرش نسبت به وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری می پردازد به علاوه این مطلب را روشن می کند که واکنش دفاعی گرایشیست نسبت به تفکر و احساس دیگران. این امر امکان تحقیقات آتی در مورد وفاداری به نام تجاری از طریق بررسی شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر چگونگی تاثیر تفکر دیگران بر وفاداری مصرف کنندگان را فراهم می کند.دانشکده ی بازاریابی استرالیا و نیوزیلند ۲۰۱۲٫ چاپ نشریه ی السویر. تمامی حقوق محفوط است
چکیده بخشی از مقاله انگلیسی
What is the psychology of brand loyalty? According to the practical theory Katz (1960) believe that loyalty four functions (or records, motivation) is: practical, knowledge, conveying the immune response. Each of these functions is related to three aspects of loyalty (emotional, cognitive and behavioral loyalty). Then the concept of the brand with the four focus group will pay the customer. The results show that the use of brand loyalty practical approach reveals valves that have not been identified in previous research. This will allow future research on brand loyalty through social networking survey to better understand how the other things provides consumer loyalty
Australia and New Zealand Marketing Academy 2012. The publication of Elsevier. All Rights Reserved
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
دسته: اقتصاد – بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۶
جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.