http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله مراقبت های عقیده همگانی در فضای اینترنی

ترجمه مقاله مراقبت های عقیده همگانی در فضای اینترنی


resane-ejtemayedfgdfhg9865dft9


 

چکیده فارسی

resane-ejtemayedfgdfhg9865

 چکیده بخشی از مقاله انگلیسی
As a realm in which the public has absolute voice, social networking interesting challenges for practitioners who are the organizational reputation suggests. The current process management, application monitoring and the importance of social media in national companies through surveys, interviews with employees (in 500 to 1,000 US companies that stood out in terms of sales) were investigated. In addition, new directions for research and training in the use of social media because of management issues became apparent
توضیحات
 عنوان انگلیسی مقاله: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge
عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۹

 

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

ترجمه مقاله مراقبت های عقیده همگانی در فضای اینترنی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده