دانلود رایگان مقاله انگلیسی بازاریابی ترکیبی اسلامی
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
از لحاظ تئوری، آل Buraey ادعا کرد که چهار مخلوط اساسی متر arketing از نظر تئوری همین کار را با بازاریابی معمولی اما نه در شیوه ها و بروی مخاطب AVIOR (آل Buraey، 1993). در حالی که، A.Wahab (1987) مشاهده شده است که مخلوط بازاریابی خنثی از طبیعت است د آن است تا به مسلمانان به انجام فعالیت های بازاریابی خود را در خط با دستورالعمل های اسلامی. سال نوری مشابه با Gahein، انور و سعید ابداع که مخلوط ONAL promoti اسلامی است تا زمانی که آن است به طور مداوم در آلل همتراز با اصول اسلامی (انور و سعید، 1996). اگر چه چندین مطالعه این اینس guidel اشاره کرده بودند و پایه نظری به ویژه در انجام بازاریابی و یا p4 قراردادی در راستای آموزه های اسلامی ارائه شده، با این حال ساختار قانع کننده در مورد چنین متغیرهایی هنوز به صورت تجربی ثابت نشده است. علاوه بر این، نقطه نظر مشتری است که نقطه کانونی از اصولی درک علامت است قادر است به تصویر کشیدن متغیرهای آمیخته بازاریابی مناسب که نیازهای خود را رفع میکند و می خواهد با در حاشیه آموزه های اسلامی. بنابراین، ما impet برای روشن این متغیر بازاریابی به پزشکان و عضو فرهنگستان بسیار مهم است که به آمیخته بازاریابی مناسب را هدف قرار به خاص بخش سف R، در این مورد مشتریان مسلمان.