http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود رایگان مقاله انگلیسی رهبری تحول گرا و بازارگرایی: استراتژی های رقابتی و عملکرد واحد کسب و کار

دانلود رایگان مقاله انگلیسی رهبری تحول گرا و بازارگرایی: استراتژی های رقابتی و عملکرد واحد کسب و کار

مقاله: Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

استراتژی تمایز بازاریابی فراهم می کند منحصر به فرد و نقاط اختلاف از طریق تصویر، خدمات به مشتریان، ING advertis-، تبلیغات، توزیع، و سایر فعالیت های مربوط به بازاریابی. در حالی که یک من nnovation استراتژی ntiation differe تضمین عملکرد، طراحی، عملکرد، و تجربه روش مصرف منحصر به فرد و برتر است، یک استراتژی کم هزینه دستیابی به ساختارهای کم هزینه از طریق پالایش برتر، بهره برداری و کنترل از امکانات و منابع است. به عنوان مثال، شرکت ها اغلب استفاده از اتوماسیون، نوسازی، استفاده از ظرفیت، و اقتصاد مقیاس برای دستیابی به هزینه پایین تر است. پورتر (1980) ادعا می کند که اثربخشی تمایز و استراتژی کم هزینه نیاز دارد نه تنها معمول بلکه مجموعه های مختلف از مهارت ها، منابع، و شایستگی است. به طور خاص، بازاریابی و مهارت های مشتری-ارتباط برای استراتژی تمایز بازاریابی هستند بیشتر مربوط به؛ تحقیق و توسعه قابلیت و مهندسی محصول برای استراتژی تمایز نوآوری حیاتی هستند؛ و بهره وری فرآیند و ING مهندس برای استراتژی کم هزینه مهم ترین است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده