http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود رایگان مقاله انگلیسی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

در زمینه مالزی، عبدالطیف و همکاران (2010) تاثیر ابعاد CRM در مراکز تماس بررسی شده است. آنها مشتری مداری به عنوان یکی از ابعاد CRM این است که جامع تر از تمرکز مشتری شناخته شده است. در راستای این تفکر، مطالعات مختلفی نقش حیاتی مشتری مداری به عنوان یک بعد مهم از CRM را برجسته کرده اند (وانگ و همکاران، 2010). علاوه بر این، وو و لو (2012) معتقد بود که CRM برگرفته از مفهوم مشتری مداری و به تدریج به صنعت هتل استفاده شده است به منظور افزایش ارتباط بین شرکت های هتل و مشتریان خود را. بهبود احساس مشتری مداری در یک سازمان خاص هسته به بازاریابی موفق خارجی، رضایت مشتری افزایش یافته است، و افزایش عملکرد کلی سازمان (داولینگ، 1993). بنابراین، این مطالعه همان ابعاد از CRM استفاده کرد (مانند مشتری مداری، CRM سازمان، مدیریت دانش و CRM مبتنی بر تکنولوژی) است که در مطالعات قبلی مورد استفاده قرار گرفت، چرا که این ابعاد جامع و به شدت مربوط به اجزای اصلی CRM (یعنی مردم، تکنولوژی، استراتژی، و فرایندهای).

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده