http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله دیوار برشی سوراخدار

دانلود ترجمه مقاله دیوار برشی سوراخدار

دسته بندی : فنی و مهندسی » عمران

 

توضیحات:
مقاله ترجمه شده رشته عمران با موضوع دیوار برشی سوراخدار، در قالب فایل word و در حجم 16 صفحه، همراه با مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2014. 
 
این مقاله یک مقاله چاپ شده در مجلات ISI در سال 2014 است که توسط یک گروه از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ویرجینیا انجام گرفته و برای اولین بار یک موضوع کاملا جدید و جالب را مطرح می کند که دیوارهای برشی سوراخ دار هستند و آنها را طی آزمایشاتی با دیوارهای معمولی مرسوم مقایسه می کند.

متن اصلی این مقاله به همراه فایل ترجمه شده برای نخستین بار در فرافایلجهت استفاده دوستان عرضه می گردد

عنوان مقاله زبان اصلی:
Experimental study of ring-shaped steel plate shear walls
 
سال انتشار: 2014
منبع:
 Journal of Constructional Steel Research 103 (2014) 179–189
 
بخشی از ترجمه:
صفحه های فولادی در دیوارهای برشی( SPSW ) یک گزینه قابل توجه در طراحی مهندسی زلزله به شمار می آید.چرا که در طراحی مهندسی زلزله به مسایل گوناگون از جمله کاهش هزینه و کاهش ضخامت دیوارهای برشی بتنی و همچنین افزایش سرعت ساخت و استفاده بهینه از ظرفیتها توجه زیادی میشود در دهه های گذشته تعداد قابل توجهی تحقیق تجربی  و پژوهشی روی این دیوارها انجام شده و با اصول ساختمان سازی کشورهایی مانند آمریکا , کانادا و ژاپن مقایسه شده است تطبیق داده شده است . اگرچه این دیوارها برای آزمایش استفاده شده چالش ها ی زیادی در رابطه با طراحی و ساخت رفتار SPSW  ها وجود دارد که استفاده از آنها را محدود میکند. اجزای یک دیوار عبارت‌اند از یک تیغه باریک و تیغه‌های چوبی‌ای که به عنوان جداکننده‌های افقی و ستون‌هایی که به عنوان عناصر جداکننده عمودی به کار می‌روند. صفحات اتصال می‌توانند از ایجاد برش افقی در طبقات ناشی از عمل کشش میدانی صفحه اتصال و اتلاف انرژی جلوگیری کنند. با این حال ...
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده