http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله ادراک هایی درباره نهادینه سازی اخلاق و کیفیت زندگی کاری

دانلود ترجمه مقاله ادراک هایی درباره نهادینه سازی اخلاق و کیفیت زندگی کاری

دسته بندی : علوم انسانی » مدیریت

 

توضیحات:

دانلود ترجمه مقاله ادراک هایی درباره نهادینه سازی اخلاق و کیفیت زندگی کاری:

:
مدیران بازاریابی تایلندی در مقابل مدیران بازاریابی آمریکایی ، در قالب قایل word و در حجم 21 صفحه، همراه با مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2013.

عنوان مقاله زبان اصلی:
Perceptions about ethics institutionalization and quality of work life: Thai versus American marketing managers

سال انتشار:
 2013
منبع:
Journal of Business Research 66 (2013) 381–389
 
بخشی از متن ترجمه:
در سالهای اخیر، سازمان ها تلاش خود را برای نهادینه سازی اخلاق افزایش دادند، چرا که این تلاش ها به طور موثری بر رفتار کارمندان تاثیر می گذارد. به علاوه، سینگاپاکدی و ویتل (2007؛ و ویتل و سینگاپاکدی، 2008) نشان می دهد که قانون گذاری مانند دستورالعمل های صدورحکم فدرال ایالات متحده سال 1987، که مجازات های سازمانهایی که با کمترین نیاز تطبیق دارند را کاهش می دهند، نهادینه سازی اخلاق را ارتقا می بخشند.
به طور مشابه، تایلند تغییراتی در قانونگذاری در سالهای اخیر به منظور کاهش فساد تصویب کرد. ونگتادا، ویراکول، و سینگاپاکدی (2006) اینطور می نویسند که « فساد در تایلند تا حدی به موجب استقرار قانون اساسی جدید و رفتارهای کلی جامعه کاهش یافته است» (صفحه 622). ونگتادا و همکاران (2006) همچنین بر رکود اقتصادی سابق تاکید می کنند که «به بی میلی عمومی رو به افزایش از فساد انجامید» (صفحه 622) ، که به نظر آنان در تایلند بیشتر از برخی «کشورهای رقیب» همسایه مانند مالزی و سنگاپور شایع است. به نظر آنها «پذیرش فسادگسترده توسط طبقه متوسط درحال رشد تایلند کاهش یافته، چراکه این کارها سرمایه گذاری خارجی را ترسانده است... به نظر این گروه... فساد مانعی برای پیشرفت اقتصادی است» (صفحه 622). اگرچه آنها خاطرنشان می کنند که تغییرات قانون، ونگتادا و همکاران (2006) ذکر نکرده اند که اگر اصول اخلاق در تنظیمات تجارت نهادینه سازی شود، به اقتصاد کشور کمک می کند ...
اگر تاثیر نهادینه سازی اصول اخلاقی بر کیفیت زندگی کاری در فرهنگ های جمعگرا مانند تایلند بیشتر باشد، پیامدهای مدیریتی عمیق هستند: برنامه های نهادینه سزی اصول اخلاقی در این کشورها اهمیت بیشتری دارد چرا که تلاش تاثیر بیشتری بر کیفیت زندگی کاری دارد. نباید گفت تلاشهای نهادینه سازی اصول اخلاقی در کشورهای فردگرا بااهمیت نیست، اما اگر نتایج انتظارات را برآورده کند، تلاش ها برای نهادینه سازی اصول اخلاقی در مکان هایی مانند تایلند باید به عنوان هدف مهمی درنظر گرفته شوند. با داشتن این ذهنیت، یک بررسی پیشینه مرتبط ادامه می یابد، و به فرضیات تحقیق می انجامد.

فهرست مطالب:
چکیده
1.مقدمه
2. بررسی پیشینه و فرضیات
2. 1 نهادینه سازی اصول اخلاقی
2. 2 کیفیت زندگی کاری
2. 3 کیفیت زندگی کاری درجه پایین
2. 4. کیفیت زندگی کاری درجه بالا
2. 5. مقایسه تاثیر نهادینه سازی اصول اخلاقی بر کیفیت زندگی کاری
3. روش
3. 1 نمونه تایلندی
3. 2. نمونه ایالات متحده
3. 3. 1. نهادینه سازی اصول اخلاقی
3. 3 اندازه ها
3. 4. آزمون نامتغیر اندازه گیری
3. 5. اعتبار ساختار
3. 6. آزمون سوگیری روش مشترک
4. نتایج
5. بحث
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده