http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی

دانلود ترجمه مقاله ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی

دسته بندی : علوم انسانی » مدیریت

مقاله ترجمه شده ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی
 

 

توضیحات:
مقاله ترجمه شده « ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی»، به همراه مقاله زبان اصلی سال 2012، در قالب فایل word و به حجم 10 صفحه.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی مقاله، 9 صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.

منبع مقاله:
International Journal of Educational Management,Vol. 26 No. 2, 2012,pp. 153-161

سال انتشار: 2012

بخشی از مقدمه:
به طور کل، اهمیّت مفهوم بازاریابی برای دانشگاه‌ها در سراسر جهان از دهه 1980 به بعد و به ویژه در بریتانیا بعد از تخصیص دوباره پلی تکنیک به دانشگاه‌ها در سال 1992 (کوتلر و فاکس ، 1995) افزایش یافته است. در نتیجه آن، افزایش رقابت دانشگاه‌ها را مجبور ساخته که همان طور که تلاش هایشان را برای جذب و نگه داری دانشجویان  در بازارهای داخلی و خارجی بهبود می‌بخشند، اصول بازاریابی را بیشتر و کامل تر در نظر بگیرند.


 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده