http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله در مورد سیستم های مدیریت کارکنان و مدیریت منابع انسانی (HRM) (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله سیستم های مدیریت کارکنان و مدیریت منابع انسانی (HRM)
عنوان انگلیسی مقاله: Employee management systems and organizational contexts a population ecology approach
عنوان فارسی مقاله: سیستم های مدیریت کارکنان و زمینه های سازمانی؛ رویکرد اکولوژی جمعیت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله ایجاد مدلی تئوریک از ویژگی¬ها و عوامل تعیین¬کننده¬¬ شکل¬های مختلف مدیریت کارکنان، مدیریت ساده، مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی (HRM) می¬باشد. 
رویکرد؛ روش¬شناسی، طراحی: این مقاله براساس کاری در رابطه با مدیریت منابع انسانی از طریق یکپارچه¬سازی مدیریت انتقادی، اکولوژی جمعیت و روابط صنعتی و به منظور توسعه مدلی مفهومی از خصوصیت مدیریت کارکنان و عوامل تعیین¬کننده¬اش می¬باشد. 
نتایج: این چارچوب، گامی حائز اهمیت به سوی تفکر درباره¬ عوامل تعیین¬کننده و خصوصیت سیستم¬های مدیریت کارکنان ارائه می¬دهد.
کاربردهای عملی: نوع¬ شناسی از 6 شکل مدیریت کارکنان در هر دو زمینه های متحد و غیرمتحد ایجاد شده است. این مقاله تجدیدنظری به رویکرد جهانی HRM محسوب می¬شود و دیدگاهی از فنون مدیریت کارکنان و عوامل عیین¬کننده¬اش ارائه می¬دهد. 
ارزش، اصالت: با وجود قانون¬مندی تحقیقات HRM، بحث اندکی در باب نقش زمینه در تحت تأثیر قراردادن ویژگی HRM یا مدیریت کارکنان در کل وجود دارد. این مقاله به دنبال جستجوی چگونگی تأثیرگذاری زمینه سازمانی بر خصوصیات مدیریت کارکنان به واسطه¬ تئوری اکولوژی جمعیت، می باشد. 
مقدمه: 
رشد شگرف تحقیقات در زمینه مدیریت منابع انسانی با بررسی 3 کتاب از آمریکای شمالی و ایالات متحده ثابت می¬شود. موضوعات اصلی تحقیقات HRM و کتاب¬های بررسی شده، جستجوی رشد HRM و IHRM، «ماهیت تعبیه شده HRM در صنایع و جوامع» و اثبات تأثیر HRM بر اثربخشی سازمانی بوده است. 
با وجود علاقه به رویکردهای «بهترین تناسب» HRM تا به امروز تحقیقات و توسعه¬های نظری کمی بر ابعاد متفاوت پدیده¬ی مدیریت کارکنان (اعم از HRM) و اینکه چه زمانی روش¬های مختلف اداره¬ افراد نمایان خواهد شد، وجود دارد. این مقاله به دنبال توسعه چارچوبی نظری است که نقش زمینه را در تحت¬ تأثیرقراردادن ویژگی¬هایHRM و دیگر سیستم¬های مدیریت کارکنان بررسی کند. این چنین بحث شده که مجموعه¬های متمایزی از اشکال مدیریت کارکنان وجود دارد که هرکدام به یک طراحی شغل و سیستم مدیریت کارکنان خاصی مربوط می¬شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده