http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله سیستم های انتقال مونتاژ اتوماتیک
عنوان انگلیسی مقاله: Automatic Assembly Transfer Systems
عنوان فارسی مقاله: سیستم های انتقال مونتاژ اتوماتیک
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در اسمبلی اتوماتیک، عملیات اسمبلی مجزای مختلفی معمولا در ایستگاه های کاری مجزا به اجرا در می آید. در این روش از اسمبلی، تجهیزاتی برای انتقال بخشی از اسمبلی های تکمیل شده از یک ایستگاه کاری به ایستگاه کاری دیگر مورد نیاز بوده، و ابزارهایی می بایست ایجاد گردد تا این اطمینان به وجود بیاید که هیچ حرکت نسبی بین اسمبلی و شرایط کاری یا ربات در هنگام اجرای عملیات وجود نداشته باشد. زمانی که اسمبلی از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر منتقل می گردد، ضروری می باشد که در شرایط مناسب نگهداری شود. به این منظور، اسمبلی معمولا بر روی یک مبنا یا حامل کاری ایجاد شده، و تجهیزاتی طراحی می شود تا ابزار کار را از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر منتقل کند.؛ نمونه ای از حامل های کاری معمول در شکل 2.1 نشان داده شده است. تجهیزات اسمبلی معمولا بر طبق به سیستم هایی که منطبق با انتقال حامل های کاری می باشند ( شکل 2.2) طبقه بندی می شوند. بنابراین تجهیزات اسمبلی همراستا، مواردی هستند که حامل های کاری در یک مسیر مستقیم منتقل شده، و دستگاه های چرخشی مواردی می باشند که حامل های کاری در یک مسیر مدور جا به جا می شوند. در هر دو نوع این تجهیزات، انتقال حامل های کاری به صورت مستمر یا متناوب می باشد. 
2.1 انتقال متوالی
با توجه به انتقال متوالی، حامل های کاری در یک سرعت ثابتی جا به جا شده در حالی که راس کار حرکت خود را حفظ می کند. زمانی که عملیات کامل شد، راس کار به موقعیت اصلی خود برگشته و مجددا توسط حامل های کاری نگه داشته می شود. متناوبا، راس کاری در یک مسیر دورانی محسوس نسبت به حرکت حامل های کاری جا به جا می شود. 
سیستم های انتقال متوالی دارای کاربردهای محدودی در اسمبلی خودکار بوده زیرا راس کار و تجهیزات مربوطه اغلب موارد سنگین بوده و همچنین می بایست به صورت ثابت باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده