http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد کنترل ترافیک برای شبکه بیسیم (wireless network) (دانلود رایگان اصل مقاله)

عنوان انگلیسی مقاله: An Intelligent Traffic Control System for Wireless Vehicular Networks
عنوان فارسی مقاله: سیستم کنترل ترافیک: سیستم هوشمند کنترل ترافیک برای شبکه های وسایل نقلیه بیسیم
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 تراکم ترافیک مشکل بسیار جدی می باشد که به دنبال افزایش تعداد اتوموبیل در جاده ها که به طور قابل توجهی بیش از ظرفیت جاده ها می باشد، شدیدتر می گردد.این مقاله به تعریف TraffCon (سیستم کنترل ترافیک) پرداخته، به عنوان سیستم جدبد مدیریت ترافیک (TMS) برای شبکه های وسایل نقلیه بیسیمی می باشد که به سمت حل این مشکلات از طریق بهینه کردن استفاده از ظرفیت کنونی جاده هایپیش می رود. این سیستم همچنین طرحی را ارائه می دهد که شامل مدول تصمیم گیری جدبد مبتنی بر سرور می باشد، که توزیع اطلاعات را به وسایل نقلیه امکان پذیر می کند؛ اگر این موارد دنبال گردد، منجر به استفاده بهینه ازجاده ها می گردد.
کلیدواژه: مدیریت ترافیک، وسایل نقلیه جاده ای، راهنمایی رانندگان، شیکه های بیسیم
1 مقدمه
دسترسی بیسیم در محیط مربوط به وسایل نقلیه (WAVE) برای مدت زمانی به عنوان حیطه پژوهشی فعالی بوده است. WAVE هنوز هم در فاز استانداردسازی بوده و چندین گروه به این منظور فعالیت هایی را انجام می دهند که متشکل از کنسرسیوم ارتباطاتی اتومبیل با اتومبیل، کارگروه ارتباطات در شعاع کم، و کارگروه   می باشند. بدون در نظر گرفتن نتایج این فرایند، مقدمات مربوط به کاربردهای جدید در حیطه وسایل نقلیه آشکار می باشد که بر مبنای اینترنت، آرامش، ایمنی، یا کاربردهای مدیریت ترافیک است. 
بسیاری از پزوهش های اولیه در ارتباط با کاربرد های مشخص WAVE وتمرکزش را بر روی ایجاد مزایای امنیتی قرار داده است. کنسرسیوم ارتباطاتی ایمن وسایل نقلیه فهرست بلندی از رده بندی مجزای این کاربردها بر طبق به مزایای آن فراهم کرده است. اکثریت این موارد ولی نه همه آن ها در ارتباط با ایمنی می باشد. در حال حاضر بسیاری از پروژه های درسطح جهانی کاربردهای ایمنی را بر اساس این موارد و سناریوهای مشابه مد نظر قرار می دهد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده