http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله پردازش تصاویر کامپیوتری

عنوان انگلیسی مقاله: Computer image processing
عنوان فارسی مقاله: پردازش تصاویر کامپیوتری
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تعداد بیت ها در هر پیکسل روی صفحه نمایش، عمق بیت صفحه نمایش را تعیین می کند.عمق بیت صفحه نمایش، به تعیین وضوح رنگ صفحه نمایش می پردازد، که نشان می دهد صفحه نمایش چه رنگ های متمایزی را می تواند ایجاد کند.
صفحه نمایش اکثر کامپیوتر ها از 8- 19یا 24 بیت در پیکسل صفحه نمایش استفاده می کند. بسته به سیستم تان، می توانید عمق بیت صفحه نمایش را که می خواهید مورد استفاده قرار دهید، انتخاب کنید. به طور کلی، نوع صفحه نمایش 24 بیتی، معمولا نتایج بهتری را نشان می دهد. اگر شما نیاز به استفاده از صفحه نمایش باعمق بیت پایین تری دارید، معمولا نوع 16 بیتی آن رایج تر از نوع  8 بیتی می باشد. به هر حال به یاد داشته باشید که صفحه نمایش 16 بیتی دارای محدودیت های خاصی مانند موارد زیر می باشد:
- تصویر ممکن است دارای درجه بندی رنگ بهتری از آنچه که صفحه نمایش 16 بیتی نشان می دهد، داشته باشد. اگر یک رنگ موجود نباشد، فایل نرم افزاری (MATLAB) از نزدیک ترین رنگ موجود استفاده می کند.
- تنها 32 سایه رنگ خاکستری موجود می باشد. اگر در ابتدا از تصاویر در مقیاس خاکستری استفاده می کنید، با استفاده از حالت صفحه نمایش 8 بیتی نتیجه بهتری در نمایش صفحه می گیرید که در حدود 256 سایه رنگ خاکستری نشان می دهد.
برای تعیین عمق بیت صفحه نمایش سیستم تان، این دستور را در فایل های برنامه مطلب وارد کنید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده