http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک
عنوان انگلیسی مقاله: Using the balanced scorecard in assessing the performance of e-SCM diffusion: A multi-stage perspective
عنوان فارسی مقاله: استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک: دیدگاه چند مرحله ای.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (e-SCM) ، شکل  مشخصی از سیستم های درون سازمانی است ، که به طور کلی به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای ایجاد مزیت های رقابتی در نظر گرفته میشود  . اشاعه  e-SCM در میان شرکای تجاری برای کاربرد نهایی و تاثیر موفق عملکردش حائز اهمیت است  . با این حال، فرایند  اشاعه  در ماهیت خود فرایند ی  پیچیده و پویا است و در طول زمان مالکیت تکاملی را در گیر میسازد . نظریه اشاعه نوآوری (IDT) بر اساس  بررسی موثر فرایند اشاعه  با مراحل مختلف تعریف شده است . علاوه بر این ، مطالعات قبلی  به نتایج بی معنایی در عملکرد با قابلیت IT با توجه به اندازه گیری های  ناکافی دست یافته اند . کارت امتیازی متوازن (BSC) با فرمت SCM ، چهار دیدگاه عملکرد را ترکیب میکند که  برای غلبه بر این مشکل مناسب است. در خصوص IDT و BSC ، این مطالعه یک چارچوب جدیدی را برای بررسی روابط بین ساختار مرحله ای و بر اساس BSC می باشد. داده ها از پرسشنامه جمع آوری شده اند . نتایج نشان می دهد که در چهار دیدگاه BSC تفاوت معنی داری میان  اشاعه  خارجی و دو مرحله اولیه ، پذیرش و اشاعه  داخلی وجود دارد . علاوه بر این، تمامی چهار دیدگاه  بخوبی در مرحله اشاعه  خارجی تحقق مییابند . مفاهیم  برای مدیران و محققان مورد بحث قرار میگیرد . 
کلیدواژه: مدیریت زنجیره تامین الکترونیک، سیستم های درون سازمانی، نظریه اشاعه نوآوری، کارت امتیازدهی متوازن، عملکرد سازمانی
مقدمه:
سازمان های کسب و کار با یک محیط پیچیده تر و رقابتی  بیشتری نسبت به قبل از دوران اینترنت مواجه میشوند . بسیاری از سازمان ها  کم کم به این اهمیت پی میبرند  که باید به عنوان بخشی از زنجیره تامین در برابر سایر زنجیره رقابتی داشته باشند ، که به سرعت منعکس کننده تغییر نیاز های مشتریان باشد . مدیریت زنجیره تامین (SCM) تریتب مهمی است که شرکای کسب و کار را به استفاده از محصولات و خدمات خود به طور موثر و در نهایت ایجاد یک رابطه دراز مدت قادر می سازد . SCM  می تواند به طور گسترده به عنوان هماهنگی های موثر بر مواد، محصول، تحویل، پرداخت، و جریان اطلاعات بین شرکت و شرکای تجاری تعریف شود  . بنابراین، ترتیب SCM  پیچیده و پویا ست در حالی که شامل جریان کار های مختلفی در سراسر مرزهای درون سازمانی است. بنابراین حمایت از فناوری اطلاعات (IT)، خصوصا ، اینترنت و فن آوری های ارتباطی ، برای شیوه های ممکن  SCM ضروری می باشد  .  SCM الکترونیکی (E-SCM) به عنوان اجرای فیزیکی فرایند SCM با حمایت از IT تعریف میشود  در حالی که تلاش برای تمایز مفهوم SCM است . با این حال ، E-SCM ، اگر چه هنوز هم در مراحل آغازین  خود  و با نرخ بالای شکست گزارش در نظر گرفته میشود ، با این حال کلید موفقیت نهایی فرایند SCM محسوب میشود. 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده