http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد بازمهندسی فرایند کسب و کار در دپارتمان قلب شناسی (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره Business Process Re-Engineering At Cardiology Department
 
 
 
 
 
جهت دانلود مقاله ترجمه شده بازمهندسی فرایند کسب و کار در دپارتمان قلب شناسی (کاردیولوژی) و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Business Process Re-Engineering At Cardiology Department
عنوان فارسی مقاله:  بازمهندسی فرایند کسب و کار در دپارتمان قلب شناسی (کاردیولوژی).
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بخش بهداشت و درمان به عنوان سومین صنعت بزرگ در جهان بوده و با چندین مشکل همانند زمان انتظار زیاد برای بیماران، عدم دسترسی به اطلاعات، هزینه های بالای انتقال و اشتباهات پزشکی  مواجه می باشد. مدیران بخش بهداشت و درمان به دنبال روش های بازمهندسی فرایند برای پی بردن به بهترین فرایند برای به اجرا در آوردن کار می باشند، و چنین فرایندهایی به منظور بهینه سازی بازدهی بدون توافق بر روی کیفیت می باشد. بازمهندسی فرایند کسب و کار اشاره ای به تجدید نظر بنیادین و بازطراحی قابل توجه فرایند کسب و کار برای دستیابی به بهبود قابل توجه در ارزیابی عملکرد همزمان و حساس، همانند قیمت، کیفیت، سرعت،  دارد. بررسی کنونی در بیمارستان شرکت مراقبتی با امکانات 1000 تختی انجام شد. روش بررسی توصیفی و بررسی موردی با نظارت کامل، دقیق، و گسترده گردش بیمار، تاخیر،کمبودها در جا به جایی بیمار و گردش کار مورد استفاده قرار گرفته است. داده ها از طریق مشاهدات، مصاحبه های غیررسمی گرداوری شده و توسط آنالیز ماتریس تجزیه و تحلیل شده است. نمودارهای گردشی  در ارتباط با فعالیت های کاری مختلف دپارتمان قلب شناسی شامل گردش کار فراینده پذیرش، گردش کار در اتاق مراقبت های ویژه و ICCU، گردش کار بیمار در زمینه روش آزمایشگاهی کاتترازیسیون و صورت حساب و فرایند ترخیص ترسیم شده است. مشکلات سیستم کنونی مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادات مهم در ارتباط با ظرفیت دپارتمان قلب شناسی با نمودار گردشی توصیفی، داده شده است. 
کلیدواژه: بازمهندسی فرایند کسب و کار، دپارتمان قلب شناسی، بهداشت و درمان، نمودار گردشی
بخش بهداشت و درمان به عنوان سومین صنعت بزرگ جهان بوده و در کشورهای در حال توسعه و کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال رشد می باشد. بهداشت و درمان در سرتاسر جهان با چندین مسئله روبرو می باشد.


 

جزئیات بیشتر , دانلود
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده