http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد مدل سازی عددی پاسخ های Z-TEM برای دستورالعمل استراتژی های اکتشاف (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره Numerical modeling of Z-TEM (airborne AFMAG) responses to guide exploration strategies و خرید ترجمه مقاله
 
 
 
 
جهت دانلود مقاله ترجمه شدهمدل سازی عددی پاسخ های Z-TEM (AFMAG هوایی) برای دستورالعمل استراتژی های اکتشاف  و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Numerical modeling of Z-TEM (airborne AFMAG) responses to guide exploration strategies
عنوان فارسی مقاله: مدل سازی عددی پاسخ های Z-TEM (AFMAG هوایی) برای دستورالعمل استراتژی های اکتشاف.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 اکتشاف معدنی با استفاده ازZ-TEM یا Z- Axis Tipper Electromagnetics ، یک سیستم AFMAG هوایی، بوسیله مدلسازی عددی انواع هدف بررسی می شود. مدلسازی عددی برای برنامه ریزی نقشه برداری در بررسی ارتفاع نقشه برداری، فاصله خطی و پاسخ های مورد انتظار هدف ها مورد استفاده قرار می گیرد. دانستن پاسخ Z-TEM یک نوع رسوب کشف شده، به تفسیر نتایج کمک می کند. مدلسازی عددی نشان می دهد که سیستم Z-TEM برای رسوب های عمیق و بزرگ از حساسیت پائین تا بالا مثل مس و رسوبات SETEX مناسب می باشد.
مقدمه:
Z-TEM بصورت تجاری از سال 2007 مورد استفاده قرار گرفت.  Exploration Syndicate and Geotech. تعدادی از نقشه برداری های تجاری و نمایش ها را که استراتژی کشف بر اساس انتخاب بهترین ناحیه را که خود بر اساس ارزیابی مدل های زمین شناسی و ارزیابی مناسب بودن Z-TEM برای نوع هدف خاصی می باشند را ارائه داده است.
Z-TEM زمین های فعال و طبیعی یا غیر فعال، زمین را به عنوان منبع انرزی ارسال شده استفاده می کنند. این زمین های طبیعی مسطح هستند و به علت رفتارشان در حالت پخش و انتشار، افقی هستند. هر زمین EM قائم بوسیله هدایت الکتریکی در زمین تولید می شود. سیستم Z-TEM  زمین EM قائم در امتداد خطوط نقشه برداری اندازه گیری می کند و از ایستگاه اصلی برای اندازه گیری زمین های افقی استفاده می کند.
مدلسازی عددی پاسخ های Z-TEM روی رسوبات به این منظور انجام می شود که با توجه و بررسی پاسخ های دریافتی از رسوبات، به تفسیر داده پرداخت. داده همچنین برای تعیین پارامترهای اخذ داده مانند فاصله خطی، فرکانس یا تکرارهای استخراج شده و ارتفاع نقشه برداری استفاده می شود. به این منظور تعدادی از رسوبات کلاس جهانی به عنوان رسوب مس SPENCE و رسوب سولفید حجیمRed Dog SEDEX برای شبیه سازی عددی انتخاب می شود.


 

جزئیات بیشتر , دانلود
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده