http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد روش جدید برای تعیین پارامترهای مدار سیم پیچی میدان و میراگر ماشین سنکرون (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره A Novel and Fundamental Approach towards Field and Damper Circuit Parameter Determination of Synchronous Machine و خرید ترجمه مقاله
 
 
 
 
جهت دانلود مقاله ترجمه شده روش تازه و بنیادین برای تعیین پارامترهای مدار سیم پیچی میدان و سیم پیچ میراگر ماشین سنکرون و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: A Novel and Fundamental Approach towards Field and Damper Circuit Parameter Determination of Synchronous Machine
عنوان فارسی مقاله: روش تازه و بنیادین برای تعیین پارامترهای مدار سیم پیچی میدان و سیم پیچ میراگر ماشین سنکرون.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این عصر محاسبات پیشرفته که الگوریتم های پیشرفته وتکنیک های پرهزینه برای تعیین پارامترهای ماشین سنکرون استفاده می شوند، این مقاله روشی تازه، اقتصادی و با این وجود، بنیادین را برای تخمین پارامترهای محورهای d و q مدار میدان و مدار میراگر یک ماشین سنکرون با سیم پیچ میدان با توان کم/متوسط را ارایه می دهد. روش جدید پیشنهاد شده، از روابط بنیادین ولتاژ،جریان، و نشتی شار یک ماشین سنکرون با سیم پیچ میدان سه فاز، در یک توالی مرجع a-b-c بهره می گیرد. نخست، روش پیشنهاد شده با جزییات آن توسط معادلات تحلیلی توضیح داده شده، و سپس برای تعیین پارامترهای نامبرده یک ماشین سنکرون کوچک آزمایشگاهی بکار گرفته شده است. پارامترهای دیگر مدار معادل، با استفاده از آزمایش های قرار دادی تعیین شده اند. اعتبار بیشتر این روش، با بکازگیری آن در دو ماشین بزرگتر با پلاک های متفاوت، انجام شده است. به علاوه، پارامترهای نامبرده ماشین های بزرگتر نیز با استفاده از تست های استاندارد IEEE بطور تجربی تعیین شده اند. سرانجام، یک مقایسه بین نتایج بدست آمده از روش رایج و روش ارایه شده ما انجام شده و روش ما به خاطر تطابق نزدیک آن با نتایج روش اصلی، معتبر شناخته شده است.
کلیدواژه: مدار میراگر، مدار میدان، تخمین پارامتر، ماشین سنکرون پیچ میدان
 
1.مقدمه:
مقاله های زیادی از اولین آنها توسط [1] و [2]، تا به امروز درباره ی تعریف، تعیین مشخصه، و اندازه گیری پارامترهای الکتریکی ماشین های سنکرون [3] و [4] نوشته شده اند. تست های صنعتی و استانداردهای اندازه گیری توسط اعضای معروف امریکای شمالی و اروپا یعنی IEEE 115, IEEE 1110, IEC و NEMA MGI-2006 نیز همچنین برای تعیین پارامترها و مطالعات پایداری و دینامیک، وجود دارند [5] و [7]. با وجود اینکه تحقیق بر روی تعیین پارامتر ماشین های سنکرون با میدان سیم-پیچی شده از دهه های پیشین آغاز شده است، این عنوان به دلیل نیاز به روش تعیین پارامتر بنیادین، ارزان قیمت، مطمین، و از همه مهم تر قابل اطمینان، هنوز هم مورد تحقیقات فعالی قرار می گیرد. 



 

جزئیات بیشتر , دانلود
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده