http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد طراحی بهینه با در نظر گرفتن تاثیر وزن بر ژنراتور آهنربا-ثابت همزمان با شار محوری و سیم پیچی متمرکز قطب (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره طراحی بهینه با در نظر گرفتن تاثیر وزن بر ژنراتور آهنربا-ثابت همزمان با شار محوری  و سیم پیچی متمرکز قطب و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود مقاله ترجمه شده طراحی بهینه با در نظر گرفتن تاثیر وزن بر ژنراتور آهنربا-ثابت همزمان با شار محوری  و سیم پیچی متمرکز قطب و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Optimized Design Considering the Mass Influence of an Axial Flux Permanent-Magnet Synchronous Generator With Concentrated Pole Windings
عنوان فارسی مقاله: طراحی بهینه با در نظر گرفتن تاثیر وزن بر ژنراتور آهنربا-ثابت همزمان با شار محوری  و سیم پیچی متمرکز قطب. 
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله بهینه سازی بهره وری یک ژنراتور همزمان با شار مغناطیسی ثابت و با سیم پیچهای متمرکز قطب با مشخصات 3.6kw/2000rpm و برای کاربردهای گرمایی و کاربردهای حوزه ی قدرت بررسی شده است. از آنجا که بهره وری سیستم دارای اهمیت می باشد لذا معیارهای خاصی به منظور کاهش تلفات در ماشین در نظر گرفته شده است. یک مطالعه نیز با استفاده از روش تحلیلی و روش المان محدود برای بررسی تاثیر مجموعه ی محدودی از پارامترهای هندسی بر روی بهره وری این نوع ماشینها انجام پذیرفته است.  در مدل تحلیلی همانند مدل المان محدود، هندسه سه بعدی ذاتی شار محوری ماشین، بوسیله ی مدلهای چندگانه ی دو بعدی در شعاع های پیرامونی مختلف آن تخمین زده شده است. پس از آن، تاثیر وزن بر روی مقادیر بهینه  پارامترهای هندسی و همچنین بر روی بهره وری، مد نظر قرار داده شده است و مشخص گردید که وزن می-تواند به میزان زیادی کاهش  داده شود در حالی که تاثیر این کاهش  وزن در کاهش بهره وری بسیار محدود خواهد بود. در نهایت نتیجه ی هر دو روش با اندازه گیری هایی بر روی یک الگو با یکدیگر مقایسه شده اند تا صحت آنها تخمین زده شود. 
واژگان شاخص- ماشین شار محوری، بهره وری، روش المان محدود، بهینه سازی، ژنراتور آهنربا-ثابت، انرژی تجدید پذیر
I.مقدمه:
با توجه به گشتاور خروجی بالای ماشین همزمان مغناطیس ثابت با شار محوری که در سرعت پایین محقق می شود(AFPMSM)،  لذا این ماشین برای کاربردهای موتورهای چرخشی[1] و کاربردهای راه اندازی مستقیم انرژی بادی[2] بسیار مناسب می باشد. AFPMSM ها دارای توپولوژی های متفاوتی می باشند که هر یک از آنها فواید و نقاط ضعف خاص خود را دارند. AFPMSM بحث شده در این مقاله یک نوع ماشین دو روتوری و تک استاتوری است که سیم پیچهای قطب متمرکز شده دارد[3] (شکل 1). سیم پیچهای متمرکز شده قطب ها نسبت به سیم پیچهای پراکنده ی قطب دارای ارجحیت می باشند چرا که ساخت آنها ساده تر بوده و سیم پیچهای آنها کوتاه می باشند. سیم پیچهای کوتاه امکان می دهند که تلفات توان در سیم پیچهای مسی کاهش یابد.  


جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی Www.20elm.ir  www.irmagale.ir مراجعه فرمایید سایت دانلود مقالات ترجمه شده
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده