http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده برنامه توسعه تولید و انتقال، با در نظر گرفتن حد بارگذاری با استفاده از نظریه ی گیم و شبکه عصبی مصنوعی (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره برنامه توسعه  تولید و انتقال، با در نظر گرفتن حد بارگذاری با استفاده از نظریه ی گیم و شبکه عصبی مصنوعی و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله برنامه توسعه  تولید و انتقال، با در نظر گرفتن حد بارگذاری با استفاده از نظریه ی گیم و شبکه عصبی مصنوعی و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Transmission and Generation Expansion Planning Considering Loadability Limit Using Game Theory & ANN
عنوان فارسی مقاله: برنامه توسعه  تولید و انتقال، با در نظر گرفتن حد بارگذاری با استفاده از نظریه ی گیم و شبکه عصبی مصنوعی.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله برنامه ی توسعه ی تولید و انتقال (TEF , GEP) با در نظرر گرفتن حد بارگذاری سیستم قدرت مطالعه شده است. از روش شبکه های عصبی مصنوعی (ANN) برای ارزیابی حد بارگذاری سیستم قدرت به دلیل ویژگی های حساسیتش استفاده شده است. بازسازی سیستم قدرت و جداسازی سازمان های تصمیم گیرنده ی توسعه ی تولید و انتقال، هماهنگی میان شرکت های تولید و انتقال را حیاتی تر ساخته است. از دیگر سو، پایداری ولتاژ، یکی از مشخصه های سطح امنیتی سیستم قدرت می باشد. در این مقاله، نخست الگوی بار یک سیستم قدرت 6-شینه توسعه یافته، و سپس با استفاده از مشخصه های حساسیت ANN بهترین شین برای افزایش بار، تعیین می شود. آنگاه، ارتباط متقابل استراتژیکی میان شرکت انتقال (trasco) و شرکت تولید (GenCo) برای TEP و GEP در یک بازار برق رقابتی  با استفاده از تیوری گیم (GT) ارایه می شود. الگوریتم ارایه شده از سه مرحله ی بهینه سازی برای تعیین تعادل نش بطوری که سودمندترین روش برای هردو سوی گیم در یک گیم برنامه ریزی توسعه، یافتنی باشد تشکیل می شود.
کلیدواژه: برنامه توسعه  تولید ، برنامه توسعه  انتقال، نظریه گیم، حد بارگذاری و شبکه عصبی مصنوعی
مقدمه:
جهت دیدن مقدمه و دانلود اصل این مقاله و ترجمه مقاله  (جزئیات بیشتر , دانلود ) قسمت پایین کلیک نمایید


جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده

X

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده