http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده در مورد بررسی تاثیر تغییر آب و هوا بر جمعیت لاک پشت های دریایی اقیانوس آرام (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره  آیا تغییر آب و هوا بر پویایی جمعیت لاک پشت های دریایی در حال انقراض اقیانوس آرام موثر است؟ و خرید ترجمه مقاله

جهت دانلود ترجمه مقاله آیا تغییر آب و هوا بر پویایی جمعیت لاک پشت های دریایی در حال انقراض اقیانوس آرام موثر است؟  و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Is climate change affecting the population dynamics of the endangered Pacific loggerhead sea turtle?
عنوان فارسی مقاله: آیا تغییر آب و هوا بر پویایی جمعیت لاک پشت های دریایی در حال انقراض اقیانوس آرام موثر است؟
دسته: محیط زیست
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
لاک پشت دریایی loggerhead گونه های در معرض خطر بسیاری از خطرات انسانی در اقیانوس آرام است. این موضوع به طور گسترده ای بیان شده که شیلات لانگلاین دریایی خطر عمده ای برای اقیانوس آرام در برخواهد داشت اما اثرات دیگر عوامل خطر مانند تغییرات آب و هوایی جهانی ناشی از انسان به ندرت در نظر گرفته شده است. بنابراین ما با استفاده از مدل رگرسیون تعمیم افزودنی و خودبازگشت (اتور گرسیون) - تجزیه و تحلیل ارتباط متقابل  pre whitened برای کشف اینکه آیا درجه حرارت اقیانوس منطقه ای در دراز مدت بر پویایی جمعیت تودرتو 2 اقیانوس آرام ذخایر ژنتیکی لاک پشت دریایی (ژاپن استرالیا) تاثیر گذار است یا نه . ما دریافتیم که هر دو سهام اقیانوس آرام به آرامی در دمای سطح میانگین سالانه دریا در هسته مربوطه زیستگاه های جستجوگری منطقه ای شان در طول 50 سال گذشته رو به افزایش قرار گرفته شده اند. ما نشان می دهیم که بدون در نظر گرفتن که آیا جمعیت در کاهش یا افزایش بود که یک رابطه معکوس بین فراوانی تودرتو و میانگین سالانه دمای سطح دریا در منطقه هسته جستجوگری در طول سال قبل از فصل تابستان تودرتو وجود دارد. درجه حرارت اقیانوس زیستگاه جستجوگری کولر احتمالا با افزایش بهره وری اقیانوس و فراوانی طعمه و به تبع آن افزایش ظرفیت پرورش لاک پشت دریایی همراه است. بنابراین درجه حرارت اقیانوس منطقه ای گرم شدن می تواند منجر به کاهش بلند مدت عرضه مواد غذایی و تودرتو و کاهش بکارگیری شود مگر اینکه آشکارا و بطور آرام خود را با تغییر زیستگاه جستجوگری شان به مناطق کولر وفق دهند. بنابراین گرم شدن تدریجی اقیانوس آرام در طول 50 سال گذشته یک عامل خطر عمده است که باید در هر تشخیص معنی دار از کاهش بلند مدت آشکار برای برخی از لاک پشت دریایی اقیانوس آرام جمعیت تودرتو در نظر گرفته شود .
کلیدواژه: تغییرات آب و هوا، لاک پشت دریایی loggerhead، روند های لانه سازی، اقیاونوس آرام، SST
جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده