http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده در مورد خواص مکانیکی و ریزساختار برای جوشکاری نقطه‌ای فولادهای پیشرفته با استحکام بالا (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره خواص مکانیکی و ریزساختار برای جوشکاری نقطه‌ای فولادهای پیشرفته با استحکام بالا و خرید ترجمه مقاله
 
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله خواص مکانیکی و ریزساختار برای جوشکاری نقطه‌ای فولادهای پیشرفته با استحکام بالا  و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Microstructure and Mechanical Properties of Resistance Spot Welded Advanced High Strength Steels
عنوان فارسی مقاله: خواص مکانیکی و ریزساختار برای جوشکاری نقطه‌ای فولادهای پیشرفته با استحکام بالا.
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ادغام فولادهای پیشرفته با استحکام بالا (AHSS) در معماری صنعت اتومبیل، چالش های تازه ای را برای دستیابی به جوش های قابل قبول ایجاد کرده است. جوشکاری نقطه ای مقاومتی (RSW) به عنوان روش اصلی در جوشکاری سازه های صنعت اتومبیل می باشد، که منجر به بالا رفتن تقاضا برای درک بهتر جوشکاری نقطه ای مقاومتی (RSW) فولادهای پیشرفته با استحکام بالا (AHSS) شده است. محتوای آلیاز مختلف و تکنیک های پردازش مورد استفاده در تولید آن ها این نوآوری را پیچیده تر کرده است. مطالعه کنونی به بررسی جوشکاری نقطه ای مقاومتی فولادهای پیشرفته با استحکام بالا (AHSS) شامل 590R, DP600, DP780 و TRIP780 می پردازد. مواد HSLA نیز برای ارائه فولادهای با استحکام بالای معمول و عملکرد مبنای فولادهای پیشرفته با استحکام بالا (AHSS) مد نظر قرار گرفته اند. خصوصیات مکانیکی و ریزساختار این آلیاژهالی فولاد جوشکاری شده مقاوم بتفصیل مد نظر قرار گرفته ند. علاوه بر این، ارتباط بین شیمی و سختی منطقه ذوب ایجاد شده است.
کلیدواژه: جوشکاری نقطه ای مقاومتی، خصوصیات مکانیکی و ریزساختار، فولادهای دوفازی، فولاد انعطاف پذیر محرک تغییر شکل، فولاد فریتی- باینیت، فولاد کم الیاژ با استحکام بالا

جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده