http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد  مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله   مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی  و دانلود رایگان اصل مقاله به قسمت پایین (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s.
عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.
دسته: مدیریت - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.
در مدیریت ارتباط با مشتری،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آن ها می باشد . بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد . . .
 
 

جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده
 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده