http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه Plain Beamngs بیرینگهای ساده (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد Plain Beamngs (بیرینگهای ساده ) و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله روش های Plain Beamngs (بیرینگهای ساده ) و دانلود رایگان اصل مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Plain Bearings
عنوان فارسی مقاله: Plain Beamngs (بیرینگهای ساده ).
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در صفحات بعدی ماروشها و داده‌ها و اطلاعاتی را در مورد طراحی بیرمنیگهای Beamngs روغن‌کاری شده به صورت هیدرولیکی رودین میکس یا بیرینگهای Full – Film (فیم – کامل )انواع ژورنال و thwust ارائه کرده‌ایم، به هر حال قبل از این که این روش و متدها را بیان کنیم. به نظر می‌رسد که مفید باشد اگر ما ابتدا آن جنبه‌هایی بیرینگ Beamngs مربوط به انواع قابل دسترس بیرینگ را مورد بررسی قرار دهیم. روش روغن‌کاری و روش‌های ( روغن‌کاری: سختی و براق سازی سطح: روشهای ماشینی کردن machining، علامت‌ها (seals) و نسبتهای طول به قطر ‌ بای کاربردهای مختلف. 
در پاراگراف بعدی بخشهای مربوط به طراحی یک ‌ در مورد این مسائل  را به وجود می‌آورد و تعدیلاتی ‌ پلاتی دربارهای قابل مجاز allowable Leamn)) از زمانی کا سایر شرایط عمل کنند. full-film در یک بیرینگ Beamngs وجود دارد را ارائه می‌کند. 
رده‌های بیرینگ‌های ساده (Plain Beamng) – Beamng (بیرینگ ) نایی که لغزشهایی در مقایسه بین سطح‌های mating (مات کننده ) ایجاد می‌کنند شامل سه دسته کلی هستند: بیرینگ‌های رادیال که شافت‌های چرخنده Rotating shafls یا ژورنالها journals را حمایت می‌کنند. بیرینگ‌های Thnust که بارهای محوری را در بخشهای چرخنده ایجاد می‌کند. و بیرینگ‌های guide  یا Alipper که قسمتهای متحرک را در یک خط مستقیم هدایت می‌کند. بیرینگ‌های لغزنده رادیال ما که به طور عمومی بیرینگ های Sleeve (استوانه‌ای ) نامیده می‌شوند ممکن است چندین ن.ع مختلف باشد، که معمولی‌ترین آنها بیرینگ Plain full jouwnal است. که در ‌ 3600 با  mating jouwnal خود می‌باشد، و بیرینگ pawtial jouwnal ‌ کمتر از 180 درجه دارد. این نوع آخری زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که جهت بار ثابت می‌باشد و مزایایی مانند سادگی، راحت ‌ روغن‌کاری، کاهش اصطحلاک را دارد. 
جنبشهای نسبی بین بخشهای بیرینگ های ساده می‌تواند اتفاق بیفتد. (I) یک لغزش خالص بدون وجود مایع یا واسطه روان کننده گازی بین سطوح متحرک نظیر همراه عمل خشک نایلون و تفلون (z) همراه روغن‌کاری هیررودینامیکی که در آن یک گوه (wedge)یا film bildup  واسطه روغن‌کاری کننده تولید شده است. همراه جدایش کلی یا بخشی سطوح بیرینگ (3) همراه روغن‌کاری (روان کنندگی ) هیدرواستاتیک که در آن یک واسطه روان کننده تحت فشار بین سطوح mating ایجاد می شود که یک نیروی مخالف در برابر بار به کار رفته یا جدا شدن این سطوح ایجاد می کند.
 
 
                  
 
لینک کمکی جهت دانلود ترجمه و اصل این مقاله:  دانلود
 
 
_______________________________________
 
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده