http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه شیوه های عملیاتی سنجش خلق دانش (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد  شیوه های عملیاتی سنجش خلق دانش و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله  شیوه های عملیاتی سنجش خلق دانش و دانلود رایگان اصل مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge creation measurement methods
عنوان فارسی مقاله: شیوه های عملیاتی سنجش خلق دانش.
دسته: مدیریت دانش
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله بررسی عملیاتی خلق دانش می‌پردازد. با توجه به اهمیت خلق دانش برای ثروت ملی و شرکتها، ارزیابی اندازه گیری آن یک کار ارزشمند است، با این وجود، تحقیق حاضر طیف وسیعی از اندازه گیریها را به کار می برد و این عدم بررسی عملیاتی توافق شده ساختاری مانع برای بررسی تجربی قوی است . هدف این مقاله بررسی روشهای اندازه گیری حال حاضر و ایجاد یک طبقه بندی از ارزیابیهای بوجود آوردن دانش است. 
طرح/ روش / رویکرد روش طبقه بندی چهار مرحله‌ای بشرح زیر است . به منظور تولید اطلاعات در مورد ویژگیهای اساسی روش های اندازه گیری، تحقیقات تجربی مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و تجزیه و تحلیل محتوا در مورد اقدامات حاصل شده انجام می گیرد. بررسی ادبیات شامل تحقیق کلمات کلیدی در بانگهای اطلاعاتی کتابشناختی است که یک نمونه از 63 مقاله تجربی که در بر گیرنده ارزیابیهای خلق دانش است بدست می‌دهد. هر دوی این نویسندگان بطور مستقل یک نقشه شناختی از این اقدامات بر اساس سه ویژگی متفاوت بوجود آورده‌اند. 
یافته ها سهم اصلی از این مقاله توسعه یک طبقه بندی سلسله مراتبی از ارزیابیهای خلق دانش است . 
این طبقه بندی که د رآن حرکت بالای سلسله مراتب ، طبقه بندی مفهومی گسترده فراهم می‌آورد و حرکت پاییز پالایش مفهومی را تأمین می‌کند از طریق اندازه‌گیریهای طبقه بندی به روشی که ارزیابی در برابر تعاریف موجود قابل قیاس را تسهیل نماید باعث پیشرفت تحقیق خلق دانش می‌شود. 
محدودیتهای تحقیق/ مفاهیم محدودیتهای تحقیق از مسائل بنیادی تعصبی ریشه می‌گیرد . علاوه بر نشان دادن تعصب برخی از تعصبات ممکن است با توجه به قرار دادن ارزیابیها در داخل فرآیند یا دسته بندیهای بیرونی در برنامه‌نویسی وارد گردیده باشند. 
اصالت / ارزش این تحقیق پیامدهای قابل توجهی را برای تحقیقات آینده در خلق دانش دارد: 
این طبقه بندی هماهنگی بین مفهوم ساخت دانش و ارزیابی و تمایز بین خلق دانش و دیگر سازه‌های مربوطه نظیر نوآوری را تسهیل می‌کند. چنین طبقه بندی روشن تر شدن شباهتها و تفاوتها میان بخشهای خلق دانش توسعه ویژگیهای جدید برای تحقیقات آینده و شناسایی مناطق غفلت از مطالعه آسان می‌سازد. 

                  
 
لینک کمکی جهت دانلود ترجمه و اصل این مقاله:  دانلود
 
 
_______________________________________
 
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده