http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود مقاله انگلیسی رایگان + خرید ترجمه مقاله مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری

جهت دانلود ترجمه این مقاله و دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Lean and the working environment: a review of the literature
عنوان فارسی مقاله: مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری
دسته: مدیریت - مدیریت تولید
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: از زمان پیدایش مفهوم ناب یا Lean و محیط کار، تأثیر آن بر روی کارمندان در سازمان های کاری مورد بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی علمی بر روی تأثیرات ناب در محیط کار و سلامتی کارمندان میباشد.
طراحی/متودولوژی و روش: پایگاه داده های مختلفی در این باره برای مطالعات ناب و محیط کاری مورد بررسی و جستجو قرار گرفتند. به صورت کلی، 11 مطالعه با تأثیرات کمیتی ناب، در این مقاله بررسی شده است. متودولوژی و نتایج حاصله نیز به منظور استخراج اطلاعاتی در مورد مفهوم ناب و تأثیر آن در محیط کاری مورد تحلیل قرار گرفته اند.
 
یافته ها: مدارکی قوی وجود دارد مبنی بر اینکه در شرایط کاری با پیچیدگی کم و کارهای دستی، مفهوم ناب  دارای تأثیراتی منفی بر روی محیط کاری  و سلامتی کارمندان. اگرچه تأثیراتی مثبت در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کار نیز وجود دارد، ولی ضروری است تا از مدل های ساده ی علت و معلول شروع کرده تا مدل های بسیار جامع و پیچیده پیش رویم، تا اینکه بتواند ناب و مفاهیم مبهم باز در مورد آن و همچنین تأثیرات مثبت و منفی آنرا درک کنیم.
 
محدودیت ها و استلزامات پژوهش: مدارکی وجود دارد مبنی بر محدودیت هایی که در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کاری بیرون از صنعت تولید وجود دارد. در این مقاله فقط مباحث محدودی در زمینه ی یک استراتژی پیاده سازی ارائه شده است.
استلزامات عملی: سازمانی هایی که با افراد ضعیف از نظر جسمانی سروکار دارند، باید تلاش هایی را به منظور اجتناب از محیط کاری ناقض برای کارمندان دستی صورت دهند. نقش کارمندان در کاربرد های عملی ناب  نیز یکی از راه های احتمالی برای توسعه ی یک محیط کاری سالم است.
ابتکار/ارزش: این اولین مقاله ای است که از مدارک بدست آمده از پژوهش های فعلی برای بررسی روابط پیچیده و مبهم بین مفهوم ناب  و محیط کاری صورت گرفته است.
 
واژگان کلیدی:صنایع تولیدی، تولید ناب،کارمندان، نقش کارمندان، محیط کاری، فعالیت پژوهشی، سلامتی، پیاده سازی

                  
_______________________________________
 
_______________________________________
 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد

X

1 نظر

  1. JohnetteJohnettesays:

    No, lets not harp on the, “oh what improvement for the La&e#s.kr8221; Facts are, this is a 3 man team when Nash comes back. Gasol is bad, Metta is beyond bad, and the bench basically don’t exist with the exception of maybe Hill. This team is now a 3 man show basically. We were in this game due to one reason, Kobe was lights out.


شمارنده