http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله ارزیابی چابکی زنجیره تامین در صنایع خودرو ایران

ترجمه مقاله ارزیابی چابکی زنجیره تامین در صنایع خودرو ایران

ترجمه مقاله ارزیابی چابکی زنجیره تامین  در صنایع خودرو ایران دسته: مدیریت

فایل فقط 13,000 تومان

خرید

ترجمه مقاله ارزیابی چابکی زنجیره تامین  در صنایع خودرو ایران

 

رشته مدیریت

 

Assessment of Supply Chain Agility in the Automotive Industry of Tehran (2011)

 

توضیحات: 20 صفحه انگلیسی، 13 صفحه فارسی (word)

 

 

چکیده فارسی

به منظور دستیابی به موفقیت بیشتر در محیط های کسب و کار جدید، شرکتها باید با تامین کنندگان، مشتریان و هر رقیبی تعامل داشته باشند و با یکدیگر در زنجیره تامین کار کنند تا می توانند به سطح چابکی فراتر از یک شرکت برسند. امروزه، محیط کسب و کار تغییر کرده است که این امر بدلیل تغییر الزامات مشتریان است که منجر به عدم اطمینان در پارامترهای تصمیم گیری می شود و ضروری است که زنجیره تامین در برابر با این عدم اطمینان ها منعطف باشد. سازمان موفق اشاره به سازمانی دارد که مزیت های رقابتی در محیط جدید دارد و قادرست تا به سرعت خودش را با نیازهای مشتریانش و تغییرات بازار وفق دهد. بنابراین چابکی زنجیره تامین اولویت قابل توجهی در سازمان ها به شمار می رود.

در این مقاله، چابکی زنجیره تامین در صنعت خودرو تهران نشان داده شده و اولویت های آن شناسایی شده اند. بنابراین این مدل از چابکی زنجیره تامین در سازه گستر سایپا بر اساس رگرسیون بدست می آید. برای تعیین چابکی زنجیره تامین پنج طبقه بررسی می شوند و مدل تحلیل حساسیت برای قابلیت اطمینان چابکی زنجیره تامین مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید واژه ها: زنجیره تامین چابک، انعطاف پذیری توسعه محصول، انعطاف پذیری منبع؛ انعطاف پذیری تولید، انعطاف پذیری لجستیک، انعطاف پذیری فناوری اطلاعات

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده