http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله سیستم ارتباطی تبادل تصویر: تاثیرات بر درخواست و پیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم در سن مدرسه

ترجمه مقاله سیستم ارتباطی تبادل تصویر: تاثیرات بر درخواست و پیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم در سن مدرسه

ترجمه مقاله سیستم ارتباطی تبادل تصویر: تاثیرات بر درخواست و پیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم در سن مدرسه دسته: کامپیوتر

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

ترجمه مقاله سیستم ارتباطیتبادل تصویر: تاثیرات بر درخواست و پیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم در سن مدرسه

 

رشته کامپیوتر

 

The Picture Exchange Communication System: Effects on

Manding and Speech Development for School-Aged Children with Autism(2006)

 

توضیحات: 8 صفحه انگلیسی، 15 صفحه فارسی (word)

 

 

 

چکیده فارسی

ما اثرات سیستم ارتباطات تبادل تصویر (PECS ، فراست و باندی ، 2002) بر فرمان  ( درخواست ) و رشد زبان در کودکان درسن مدرسه مبتلا به اوتیسم  (نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی ، کلامی غیر طبیعی مشخص می شود) مورد بررسی قرار  داده ایم. در مطالعه 1 ، به دو شرکت کنندگان ، دامیان و باب ، PECS در قالب طرح خط پایه ی چندگانه با تاخیر آموزش داده شد. هر دوشرکت کنندگان پس از اجرای PECS افزایش سطح درخواست را  نشان دادند. تنها دامیان هر سخن قابل اندازه گیری در طول مطالعه 1  را نشان داد. پیشرفت گفتار او به طور عمده در مرحله چهارم PECS رخ داد. با توجه به رابطه مثبت بین مرحله چهارم و گفتار افزایش یافته برای دامیان ، مطالعه 2 برای تایید یک رابطه عملکردی بین رویه ی فاز چهارم و پیشرفت گفتاربرای شرکت کنندگان اضافی انجام و هدایت شد. کارل روشهای  آموزش فازچهارم  در دو شرایط ،نشان داده شده در قالب طرح ABAB دریافت کرد. در شرایط A، هیچ تقویت کننده ای برای تلفظ صوتی ارائه نشد ، در شرایط B ، تقویت کننده  برای تلفظ صوتی بعد از یک تاخیر 5-3  ثانیه ای ارائه شد. روش های تقویت صوتی در فاز B بطور متمایز افزایش گفتار کارل را افزایش داد. نتایج از نظر پژوهش در زمینه ارتباطات متراکم شونده و جایگزین وپیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم بحث شده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده