http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله معنی کردن آموزش و یادگیری (ترجمه فارسی)

دانلود ترجمه مقاله معنی کردن آموزش و یادگیری (ترجمه فارسی)

معنی کردن آموزش و یادگیری (ترجمه فارسی) دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 275 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 35

تعداد صفحات انگلیسی 33 صفحه (8246 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 35 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی پی دی اف به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد حداکثر قیمت برای هر صفحه 1000 تومان

قیمت فایل فقط 32,000 تومان

خرید

معنی کردن آموزش و یادگیری (ترجمه فارسی)
نمونه ترجمه
آموزش  کارکنان می تواند به عنوان یک تلاش سیستماتیک (که اغلب توسط یک کارفرما آغاز میشود) برای توسعه دانش، مهارت و نگرش مورد نیاز توسط یک کارمند برای انجام یک کار یا وظیفه  با موفقیت همراه با هدف نهایی برای بهبود عملکرد سازمان تعریف شود (کالیلات و همکاران، 2010). آموزش بخشی از توسعه منابع انسانی است، که هدف آن توسعه بدون در نظر گرفتن امکان کاربرد فوری در کار پیش رو است. چنین تمرکزی بر توسعه منابع انسانی را میتوان به تحقق درحال رشدی که فرد منبع اصلی مزیت رقابتی دارند و موفقیت یک سازمان توسط تصمیم گیری کارکنان و رفتارهای درگیر در ان ساخته میشود (روانا و گیبسون، 2004) نسبت داد.

آموزش را می توان از مربیگری و تعلیم دادن ، متمایز نمود. مربیگری اشاره به یک فرایند رابطه تک به تک  بین یک مربی و یک کارمند برای تولید تغییرات رفتاری از طریق خود آگاهی  و یادگیری دارد (جو، 2005). این در مورد تمرکز بر منافع و شایستگی  فردی تک تک کارکنان و تلاش برای توسعه از طریق توجه شخصی است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده