http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله تجربه تنهایی کودکان در مدرسه و ارتباطش با قلدری و کیفیت دخالت معلمان (ترجمه فارسی)

دانلود ترجمه مقاله تجربه تنهایی کودکان در مدرسه و ارتباطش با قلدری و کیفیت دخالت معلمان (ترجمه فارسی)

تجربه تنهایی کودکان در مدرسه و ارتباطش با قلدری و کیفیت دخالت معلمان (ترجمه فارسی) دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 158 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 17

تعداد صفحات انگلیسی 16 صفحه (4037 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 17صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی پی دی اف به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد حداکثر قیمت برای هر صفحه 1000 تومان

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

تجربه تنهایی کودکان در مدرسه و ارتباطش با قلدری و کیفیت دخالت معلمان (ترجمه فارسی)
نمونه ترجمه

چهل و دو کودک بین سنین 8 تا 10 سال در مورد تجربه تنهایی در مدرسه ابتدایی، مصاحبه شدند. کودکان بیشتر، تجربیات خود را آزار و اذیت و همچنین در مورد عواقب ناشی از دخالت ویژه معلم را بیان نمودند. مشخص شد که اکثریت کودکان (80٪) یک دوره تنهایی را در مدرسه تجربه کردند و این تجربه با خستگی، عدم فعالیت، تمایل به عقب نشینی در حالت خیال پردازی و نگرش منفعل نسبت به تعاملات اجتماعی در ارتباط بودند. علاوه بر این، کودکانی که خیلی کم دنبال دوست بودند، آسیب پذیرتر بودند. به همین نحو، اکثریت کودکان (68٪) ادعا کردند که مورد آزار واقع شدند و کودکان تنها، بیشتر قربانی آزار و اذیت همسالان خود بودند. علاوه بر این، کودکان، گزارش دادند که دخالت معلم در کل، در پایان دادن به این تجارب قربانی شدن، سودمند نخواهد بود. بدین ترتیب، یافته ها نشان داد که قلدری و انواع خاصی از دخالتهای معلم،  عوامل موثر در تنها بودن کودکان در مدرسه است. مدل توسعه روابط متقابل این سه متغیر پیشنهاد شده است و بحث شده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده