http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات میدانی در زمینهای گودالی (حفره دار) (ترجمه فارسی)

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات میدانی در زمینهای گودالی (حفره دار) (ترجمه فارسی)

تحقیقات میدانی در زمینهای گودالی (حفره دار) (ترجمه فارسی) دسته: علوم پایه
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 3360 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 41

تعداد صفحات انگلیسی 35 صفحه (8978 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 41 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی پی دی اف به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد حداکثر قیمت برای هر صفحه 1000 تومان

قیمت فایل فقط 35,000 تومان

خرید

تحقیقات میدانی در زمینهای گودالی (حفره دار) (ترجمه فارسی)
 
 
نمونه ترجمه

 

در کارست و یا هر زمین دیگر، یک مساحی میدانی کامل برای ارزیابی مناسب بودن مکان برای سازه های مهندسی و ساختمانها صورت گرفته است؛ آن شامل کسب تمام اطلاعات لازم در مورد ویژگیهای مکانهای مربوط به طراحی، ساخت و امنیت زمین و سازه های مجاور میباشد (استاندارد بریتیش 1999). هر تحقیق باید برای دیدار با الزامات ساختمان و یا ساخت و ساز انجام شود. مرحله مقدماتی این تحقیقات شامل مطالعه رومیزی و بررسیهای اکتشافی  میباشد؛ اینها با مرحله اصلی اکتشاف دقیق میدانی و مساحی زمین دنبال میشود. بررسی داده ها سپس در طول فعالیتهای ساخت و ساز وقتی که حفاری زمین اطلاعات بیشتری از شرایط زمین میدهد، همچنان ادامه دارد.
در زمینهای کارست، قبل از هر گونه عملیات توسعه و ساخت و ساز، یک ارزیابی خطرات زمین از امکان گودال و نشست در هر مکان خاص اتفاق می افتد، برای تعیین مناسب بودن کلی آن برای توسعه صورت میگیرد (فصل 10).

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده