http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله اثر مدیریت منابع بشری الکترونیک با تاثیر گذاری HRM

ترجمه مقاله اثر مدیریت منابع بشری الکترونیک با تاثیر گذاری HRM

fvvsd-lndvdj-1121%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa


چکیده در مورد ترجمه مقالهfvvsd-lndvdj-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aaهدف: هم سازمانهای انتفاعی و هم سازمان های غیر انتفاعی در حال جایگزین کردن فعالیت های مدیریت منابع انسانی با ابزار های مدیریت منابع انسانی وب محور هستند. مدیریت منابع انسانی الکترونیک از سال ۱۹۹۰ تا به حال مورد توجه قرار گرفته است. هدف این مقاله بررسی این موضوع است که ببیند آیا این برای سازمان مفید است یا خیر؟
طراحی/روش شناسی /نگرش: این مطالعه در وزارتخانه کار داخلی در هلند هدایت می شد در حالی که مدیریت منابع انسانی الکترونیک در فرم تقاضانامه خودسرویسی کارمندان وارد شده بود.
یافته ها: این مطالعه نشان می دهد که برآورد افراد از اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی موثر است.این خصوصاً در درک کیفی از محتوا و ساختار اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک مهم است که اثری مثبت روی اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی دارد.
محدودیت های پژوهش :این مشکل است که نتایج پژوهشی که فقط در داخل یک سازمان انجام شده تعمیم بدهیم.
مفاهیم کاربردی : انتظار داریم که با کاربرد مدیریت منابع انسانی الکترونیک هزینه ها کاهش داده شود، بهبود بخشیده شود در خدمات کارکنان وفضای اداره منابع انسانی یک شریک استراتژیک شود.
اصلیت/ ارزش : عرصه ای که این مطالعات روی آن تمرکز دارد پژوهش های آکادمیک وسیعی ندارد.
کلیدواژه: مدیریت منابع انسانی، شبکه جهانی، آموزش کامپیوترمحور، هلند
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: The contribution of e-HRM to HRM effectiveness Results from a quantitative study in a Dutch Ministry
عنوان فارسی مقاله: کمک مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثربخشی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده