دانلود رایگان مقاله انگلیسی بررسی روشهای ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله: Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
RBV نشان می دهد که عدم تجانس منابع تصمیم استراتژیک شرکت از انتخاب بازار حالت ورود توضیح می دهد (جانسون و Tellis، 2008؛ وی و همکاران، 2005). در واقع، این تصمیم استراتژیک در نتیجه محدودیت در شرکت های موهبت منابع آن (Ekeledo و Sivakumar، 2004) قرار داده شده، و درجه کنترل شرکت ها بر سر منابع کلیدی خود (جانسون و Tellis، 2008) است. در یک سر طیف صادرات به عنوان یک حالت غیر معمولی عدالت، که پایین ترین سطح از کنترل است. گواهینامه، حق امتیاز، و اشکال گوناگونی var- از حالت های غیر حقوق صاحبان سهام ارائه یک درجه به تدریج افزایش کنترل برای شرکت است. در انتهای دیگر طیف، حقوق صاحبان سهام حالت ورودی، مانند شرکت وابسته، به نفع سطح بالا EST کنترل و منابع (جانسون و Tellis، 2008). به عنوان درجه ای از کنترل افزایش می دهد، شانس موفقیت را افزایش می دهد، زیرا این شرکت می توانید از منابع استقرار آن را تحت کنترل خود دارد که به موفقیت ضروری است (Gatignon و اندرسون، 1988؛ Isobe و همکاران، 2000). کنترل چنین خواص می دهد یک شرکت آزادی برای استقرار منابع انعطاف پذیری، در نتیجه افزایش شانس خود را از موفقیت است. در زمینه ورود به بازار جدید، کنترل دو efits کلیدی ben- فراهم می کند. پادمان کنترل منابع کلیدی از نشت و آن را برای کنترل عملیاتی داخلی، به تداوم موفقیت آمیز یک شرکت (لو و بیمیش، 2001) ضروری است که اجازه می دهد تا. علاوه بر این، یک شرکت می تواند منابع مکمل های کلیدی، مانند دسترسی به کانال های توزیع محلی، که می تواند به موفقیت آن در بازار میزبان مهم را کنترل کنید. حالت ورود یک سؤال اساسی است که یک شرکت باعث می شود زمانی که آن را وارد یک بازار جدید به دلیل انتخاب ورود به طور خودکار محدود بازاریابی و تولید استراتژی شرکت است. حالت ورودی، نیز تاثیر می گذارد چگونه چالش ها در ارتباط با ورود به بازار جدید میزبان خطاب و چگونه قابلیت به محصول در بازار با موفقیت مستقر (گیلسپی و همکاران، 2007).