دانلود رایگان مقاله انگلیسی بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
دو جزء اصلی وفاداری 1 وجود دارد. رفتاری و نگرشی 2 3، با نگرشی به دو ابعادی شکسته؛ عاطفی و شناختی (هارتل و راسل-بنت، 2010). این امر منجر به سه بعد از مفهوم کلی از وفاداری؛ رفتاری، عاطفی و شناختی است. رابطه این ابعاد بحث قوی در ادبیات بازاریابی برای چهل سال گذشته ایجاد کرده اند، با این حال به نظر می رسد به طور کلی توافق SUS در میان محققان که وفاداری رفتاری بیشتر مربوط برای کم مشارکت وجود دارد، خرید روزمره و وفاداری نگرشی بیشتر مربوط به است بالا دخالت، خرید لذت باورانه، در معرض خطر بالا (گوی-Thiele و بنت، 2001؛ راسل بنت و همکاران، 2007). در وضعیت دوم، وفاداری به نام تجاری نگرشی یک راننده مهم وفاداری رفتاری برای بسیاری از انواع محصولات است: از جمله، کسب و کار به کسب و کار (راسل-بنت و همکاران، 2007)، خدمات (Chiou و دراگو، 2006) و بالا دخالت کالاهای مصرفی (Bandyopadhyay و مارتل، 2007؛ Mellens و همکاران، 1996). بنابراین برای مدیران نام تجاری به دنبال مدیریت سطح وفاداری نگرشی، شکستن وفاداری نگرشی به یک «احساس» کامپوننت و 'تفکر جزء (آجزن، 2001؛ ورتینگتون و همکاران، 2010) می توانید جهت بیشتر برای مداخله استراتژیک است.