دانلود رایگان مقاله انگلیسی رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله:The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
بنابراین، هدف این مقاله را مورد آزمون قرار الکترونیکی بیشتر از نزدیک linkes بین رضایت مشتری و ارزش سهام. نخست رابطه نظری مطالعه. سپس، یک Y گل میخ تجربی با داده ها از ACSI و داده Q توبین برای 99 شرکت بین سال های 1994 د 2002 انجام شده است. به سوالات زیر پرداخته شده است. (1) یک ationship نگارش بین رضایت مشتری و ارزش سهام وجود دارد؟ (2) آیا این ationship نگارش قوی و یا آن را توسط اغتشاشات از بازارهای مالی پس از تی وی از 2000 آغاز تحت تاثیر قرار؟ (3) چه زمان تاخیر بین رضایت مشتری و تاثیر آن بر ارزش سهام است؟ (4) آیا یک سطح بهینه از رضایت مشتری، که، اگر تجاوز، ارزش از بین می برد وجود دارد؟