دانلود رایگان مقاله انگلیسی نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
به طور سنتی، خرده فروشان رویکرد یک یادداشت به قیمت گذاری صورت گرفته است، با استفاده از هزینه به عنوان اصلی ترین و گاهی اوقات تنها، cri- terion (گزارش صنعت خرده فروشی 2000). اما کامپیوترهای قدرتمند و نرم افزار های پیچیده تر، و همچنین تاکید مجدد بر آموزش مدیران ارشد در تجزیه و تحلیل کمی، استراتژی های قیمت گذاری تنظیم در سال های اخیر. برخی اورژانس retail- استفاده از نرم افزار برای تعیین نشانه های بهینه و تخفیف (اسوشیتد پرس 2007) برای تولید کنندگان. سمفونی-جمهوری اسلامی ایران و ACNielsen ارائه نرم افزار های تبلیغاتی که بر اساس مدل etary اختصاصی شامل هر دو از قیمت و ارتقاء کشش به تعیین قیمت مطلوب است. ارزیابی و بهینه سازی نرم افزار همچنین از ارزیابی از جزئیات روی حیله و تزویر، از جمله محصول جایگزینی اثرات روش و مکمل، و آنها اغلب کشف نتایج است که ممکن است از یک صفحه گسترده روشن است. اخیرا، برخی از فروشندگان مدل های قیمت گذاری پویا پیچیده است که استفاده از داده های خرید اینترنت و یا سیستم های برنامه ریزی منابع شرکت شرکت برای تعیین قیمت به کار گرفته اند. پویا قیمت مدل های قیمت گذاری بهروزرسانی میکنند، در حال تغییر عرضه و یا تقاضا ویژگی (ناگل، هوگان، و Zale به 2010) است. نیروهای محرک در پشت این روند سه برابر می باشد. اول، داده خیلی بیشتر در دسترس هستند امروز. مدیران با استفاده از سیستم مدیریت داده ها جایزه enter-، تولید شده توسط شرکت های مانند اوراکل و SAP، به نقطه خرید الگوها و برآورد قیمت کشش در داده های معامله. دوم، قیمت نرم افزار تحلیلی را می توان به یک زمینه بازار و یا داده های خاص منابع سفارشی. نرم افزار قیمت گذاری پویا، فراهم می کند که داده ها برای تعیین کشش قابل اعتماد تر است، به ویژه به شرکت های فروش با حجم بالا، محصولات فرکانس بالا مهم است. سوم، استفاده از مدل قیمت گذاری پویا رشد کرده است، در کنار رشد اینترنت به عنوان یک کانال توزیع. با این حال، این مدل ها در داده های تاریخی، که ممکن است نشان دهنده رفتار خرید در آینده بر اساس