http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود پرسشنامه والدین برای ارزیابی رفتاری و رشدی کودکان 5-15 سال

دانلود پرسشنامه والدین برای ارزیابی رفتاری و رشدی کودکان 5-15 سال

دسته بندی : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات:
پرسشنامه والدین برای ارزیابی رفتاری و رشدی کودکان 5-15 سال، در قالب فایل word و در حجم 9 صفحه، شامل 181 گویه، همراه با فایل pdf پرسشنامه زبان اصلی (انگلیسی).

این فایل، ترجمه فارسی پرسشنامه ای با همین عنوان می باشد که بصورت word و قابل ویرایش در اختیار شما قرار می گیرد.

بخشی از متن فایل:
این پرسشنامه شامل توضیح درباره مهارتها و رفتارهای کودکانتان در حوزه های مختلف رشدی است. کودکان منحصر به فرد هستند. این بدین معنی است که مهارتها و رفتارهای آنها از کودکان هم سن خود متفاوت است.
توضیحاتی در پرسشنامه مبنی بر جعبه هایی علامت دار، انجام ندادن، انجام دادن برخی از چیزها به اندازه زیاد یا انجام دادن. تیک بزنید مربع هایی را که فکر میکنید بهترین رابطه را با عملکرد کودکتان در هر موقعیت دارد. اگر توضیح در ارتباط با کوکتان نیست به دلیل سن است پس لطفا بی تفاوت نباشید.
هنگامی که شما پرسشنامه را پر می کنید کودکتان را با کودکان دیگراز لحاظ سنی مقایسه کنید. در ذهن عملکرد کودکتان را به خاطر بیاورید به عنوان مثال در سن 6 ماهگی.
شما خواهید پرسید اگر عملکرد کودکتان در حوزه های مختلف منجر به مشکل در زندگی روزانه اش خواهد شد. لطفا بررسی کنید خواه یا ناخواه این مشکلات کودک و دیگران را در منزل تحت تاثیر قرار می دهد. در مدرسه و در میان دوستان. این پرسشنامه با 4 خصیصه دنبال می شود: هرگز، مقدار کمی، تا حدی زیاد، خیلی زیاد.

X

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده