http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت فرایند کسب و کار

دانلود ترجمه مقاله عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت فرایند کسب و کار

دسته بندی : علوم انسانی » مدیریت

 

 

توضیحات:
مقاله ترجمه شده عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت فرایند کسب و کار، به همراه مقاله زبان اصلی سال 2010، در قالب فایل word و به حجم 21 صفحه.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی مقاله، 10صفحه و مربوط به سال 2010 می باشد.

عنوان مقاله زبان اصلی:
The critical success factors of business process management
منبع مقاله:
International Journal of Information Management 30 (2010) 125–134

سال انتشار: 2010

بخشی از چکیده:
اگرچه مدیریت فرایند کسب وکار ( BPM ) یک مفهوم کلی است، اما هنوز بعنوان یک تئوری می باشد. این منجر به مشکلاتی در شناسایی عوامل بحرانی موفقیت در برنامه های مدیریت فرایند کسب وکار در حالت کلی و خاص می شود. این مقاله یک چارچوب اساسی را با استفاده از سه نظریه مطلوبیت ارائه می دهد: اقتضایی، قابلیتهای پویا و تناسب وظیفه/فناوری. فرض اصلی این است که در درجه اول محیط کسب و کار فرایندهای مطلوب و مناسب مورد نیاز باشد ...

بخشی از مقدمه:
از 40 سال قبل موضوع تناسب بین سازمان و استراتژی، ساختار، فرایندها، فناوری و محیط آن، اساسی برای ایجاد نظریه و پژوهشها بوده است. محیط درحال تغییر، منجر به افزایش علاقه در بهبود فرایندهای کسب و کار سازمانی به منظور ارتقاء کارایی شده است. یکی از زمینه های برخورد با چالشها در مدیریت فرایند کسب وکار (BPM) است و موجی از مقالات و علایق شاغلان در این زمینه بیش از یک دهه است که وجود دارد. BPM در این مقاله بعنوان همه ی تلاشهای یک سازمان برای تحلیل و بهبود مستمر فعالیت های اساسی مثل تولید، بازاریابی، ارتباطات و دیگر عناصر اصلی عملیات شرکت تعریف شده است.


 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده