http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

پاورپوینت ارائه کلاسی ترجمه شده؛ مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط تحقیق محور

پاورپوینت ارائه کلاسی ترجمه شده؛ مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط تحقیق محور

دسته بندی : علوم انسانی » مدیریت جزئیات و دریافت

توضیحات:

پاورپوینت ارائه کلاسی مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی با عنوان مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط پروژه محور، به همراه مقاله زبان اصلی، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم 22 اسلاید.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 16صفحه و مربوط به سال 2008 می باشد.

 

منبع:

International Journal of Managing Projects in Business (2008) Emerald Vol. 1 No. 1

 

چکیده:

هدف- هدف این مقاله بررسی این موضوع است که افراد چطور می­ توانند یادگیری و فرایندهای مدیریت دانش را در تیم­ های پروژه ­ای درک کنند و راهنمایی مفهومی را با موثرترین شیوه در جهت نزدیک شدن مدیریتی به موضوعات پراهمیت و اغلب نادیده انگاشته شده ­ی پروژه­ ای را فراهم می­ کند.

طراحی/متدولوژی/رویکرد- این یک مقاله­ی مفهومی است که ادبیات گسترده و مرتبط با یادگیری و مدیریت دانش را استخراج و تشریح می­ کند.

یافته­ ها- بر اساس تحلیل انجام شده و با رویکرد بهبود یادگیری از پروژه­، نتایج پروژه و مهارتهای یادگیری مشارکتی، بجث اصلی مقاله این است که شرکت­ کنندگان در تیم های پروژه ­ای باید مسیری اجتماعی مدارتر را در فعالیتهای یادگیری و مدیریت دانش خود دنبال کنند. در نتیجه در اینجا، شرکت کنندگان، فعالیتهای پروژه ­ای آنها و سازمان دارای محیط پروژه­ ای نقاط اصلی توجه و تمرکز هستند.

محدودیتهای تحقیق/دلالت ها- این مقاله مبحثی با زمینه ­ی مفهومی را با تاکید خاص بر روی سیستمهای اجتماعی در فرایندهای یادگیری و مدیریت دانش در پروژه­ ها به پیش می­برد. فرصت تست کردن این مبحث در مطالعات تجربی پروژه ­ای بعدی وجود دارد.

دلالتهای عملی- این مقاله بنیادی برای افراد درگیر در پروژه ­ها جهت انعکاس نقادانه­ ی رویکردها و عملیات یادگیری و مدیریت دانش جاری آنها فراهم می­ کند، در عین حال که توجه به مدیریت سیستمهای اجتماعی پروژه را نیز تشویق می­ کند.

ریشه­ و ارزش مقاله- این مقاله رو در روی رویکردهای سنتی و محدود در رابطه با یادگیری و مدیریت جریان دانش در پروژه­ ها قرار می­ گیرد و به شبیه­ سازی عکس ­العمل شرکت کننده و محقق در رابطه با این فعالیتهای پروژه­ ای با رویکردهای اجتماعی مدارتر می­ پردازد.

کلمات کلیدی: یادگیری، مدیریت دانش، سیستمهای اجتماعی

نوع مقاله: مقاله­ مفهومی

بخشی از مقدمه:

  • همچنانکه سازمانها با رقابت جهانی، سازماندهی مجدد و تغییر لایه­ های ساختارهای مدیریتی، تغییر ارزشهای اقتصادی و اجتماعی در رابطه با دانش و سرمایه­ ی دانشی (intellectual capital)، و کامپیوتری شدن و ایجاد سایر زیرساختارهای فن­آوری­های نوین روبرو می­ شوند، لازم است که به آن چالشها به شیوه­ ای انطباق ­پذیر و منعطف پاسخ دهند که منجر به پر اهمیت شدن یادگیری جهت تسهیل بقاء و رشد شده است.
  • در محیط پروژه محور، یادگیری در واقع یک متغیر استراتژیک کلیدی برای مدیریت پروژه محسوب می­ شود. در توسعه­ی فعالیتهای مدیریت دانش، توجه به این نوع توسعه و تشویق یادگیری در سازمان به عنوان ابزاری جهت ایجاد ارزش سازمانی و مزیت رقابتی مورد تاکید خاصی قرار گرفته است. در صورتی که هر یک از ابعاد نخست مدیریت دانش مثل ابعاد انسانی و فنی آن به وضوح درک نشوند و یا به صورت یکسان یا در جای خود بدانها پرداخته نشود، ایجاد مزیت رقابتی به خصوص در شرایط محیطی پویا ممکن است یک هدف فرار سازمانی باقی بماند.

 

دانلود رایگان اصل مقاله به زبان انگلیسی

محصولات مرتبط:

مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط پروژه محور

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1395 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:309 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده