http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله در مورد فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی در تاثیر بر رضایت

ترجمه مقاله فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی در تاثیر بر رضایت

ترجمه مقاله فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی در تاثیر بر رضایت

دسته: ترجمه انگلیسی
بازدید: 110120 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 410 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 18

ارتباطات بیشترهمیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی در تاثیر بر رضایت

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

عنوان انگلیسی مقاله: More communication is not always better? The interplay between effective communication and interpersonal conflict in influencing satisfaction

 

عنوان فارسی مقاله: فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی در تاثیر بر رضایت

 

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

 

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18

 

 

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

 

قیمت : 8000 تومان

 

 

چکیده ترجمه :

 

ارتباط موثر در سطوح شخصیتی نقش مهمی در توسعه بلند مدت رابطه خریدار و فروشنده دارد ، اما روند ارتباطات بین فردی ممکن است با توجه به تعامل رویکرد بین دو طرف تعارض ایجاد کند. مطالعه حاضر با هدف بررسی تأثیر متقابل بین ارتباط موثر و در گیری بین فردی بر رضایت را بررسی می کند که سطح بالایی از ارتباط موثر با تاثیر منفی در رضایت نه تنها کاهش می یابد ، بلکه تاثیر مثبت آن را مورد هجوم قرار می دهد. اطلاعات حاصل از داده های به دست آمده از 298 پایلوت نشان داد که افزایش ارتباط موثر ، اثرات منفی تعارض در رضایت را کاهش داده ، اما اثرات مثبت تعارض کار بر رضایت نیز کاهش می دهد. بنابراین، ارتباطات موثر برای بهبود رضایت خریداران مفید است، اما در زمان تعارض کار، همراه با سطوح پایین تعارض  ، یک فاکتور بسیار مهم در بهره وری موثر، ارتباطاتاست.

 

مقدمه:

 

در یک رابطه بلند مدت مابین خریدار و فروشنده طبیعت این رابطه با تکیه بر هنجارها و ارزش های مشترک رقم می خورد. ارتباطات نقش بسیار حیاتی در توسعه ی روابط دارد . و همچنین برای توسعه ی ارزش ها و برای هماهنگی فعالیت وبه اشتراک گذاشتن آنها مهم است. علاوه بر این در برقراری ارتباطات نشان داده شده است که افزایش رضایت خریدار باعث افزایش اعتماد به نفس فروشنده و صداقت او می شود. به عنوان یک نتیجه می توان گفت که این اتفاق هزینه ی معامله را کاهش می دهد. رابطه طولانی مدت بین خریدار وفروشنده اهمیت ویژه ای در ارتباطات دارد به این معنی که درجه وکیفیت تبادل اطلاعات بالا رفته ودر حقیقت کلید این موضوع می باشد. ارتباط موثر می تواند توسعه ی مشترک چشم اندازها وکاهش ریسک وکاهش عدم اطمینان را دربرداشته باشد. همچنین انتظارات را منطقی وسوء تفاهم هارا از بین می برد. در رابطه با منابع روابط مابین خریدار وفروشنده برخی تحقیقات در دو سطح سازمانی وشخصی گزارش شده است. که در نتایج آنها برقراری ارتباط موثر به طور قابل توجهی کیفیت رابطه بافروشنده مانند اعتماد،تعهد ورضایت را تحت تاثیر قرار داده است. بااین حال این روند ممکن است دارای تعارض هایی نیز باشد. به طور خاص می توان گفت که تفاوت در دیدگاه ها، ایده ها ونظرات وجود دارد. که نوعی تعارض فردی به حساب می آید. تحقیقات نشان داده است که ارتباطات کمک موثری در حل وفصل اختلافات وکاهش تعارضات منفی در خربدار می کند. این به آن معنا نیست که میزان زیاد ارتباط موثر همیشه همراه با کاهش درگیری های بین فروشنده وخریدار می باشد.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده