http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله اداره نیرو و بهره برداری از انرژی در شبکه های حسگر

دانلود ترجمه مقاله اداره نیرو و بهره برداری از انرژی در شبکه های حسگر


hesgar-niro-zakhire7564850lkh98

چکیده ترجمه:
hesgar-niro-zakhire75648500
این طرح های انرژی شامل کنترل دسترسی به رسانه ، مسیریابی، تعیین محل و هماهنگ سازی زمان می باشند. در پایان مقاله به بررسی موردی در ارتباط با سیستم VigilNet می پردازیم تا توضیح دهیم چگونه می توان به ترکیب انواع مختلفی از تکنیک های مدیریت انرژی برای دستیابی به صرفه جویی در انرژی در سیستم های پویش نظامی مستقر، در مقیاس بالا پرداخت.
کلیدواژه: مدیریت انرژی: بهره برداری از انرژی؛ ذخیره انرژی
۱٫ مقدمه
شبکه های حسگر بی سیم (WSNs) در بسیاری از زمینه های کاربردی همانند کشاورزی، پزشکی، حمل و نقل، عبوم محیط زیست و نظامی مورد استفاده می باشد. امروزه اکثر شبکه های حسگر بی سیم (WSNs) بر روی باتری به منظور فراهم شدن انرژی دارند. در بعضی از سیستم ها، بهره برداری از انرژی مورد استفاده قرار می گیرد تا به طور کامل باتری ها را حذف کرده و مکمل ان ها باشد. بسیاری از شبکه های حسگر بی سیم (WSNs) در بین فاکتورهای زیادی بهینه می شوند، که شامل فاکتور شکل، هزینه و مصرف انرژی می باشد. این باعث یکی از مشکلات اصلی در شبکه های حسگر بی سیم (WSNs) می شود، یعنی اینکه چگونه می توان مدیریت انرژی را به منظور افزایش زمان کار سیستم، در حالی که نیازهای کارکردی و پوشش دریافت تامین می شود، انجام داد. این مقاله بحث در مورد این مسئله می پردازد.

 


 چکیده بخشی از مقاله انگلیسی
Translated Summary:
This article provides general comments about Energy Management in Sensor Network show. First we’ll talk about hardware designs that can support life cycle energy Kndf include: 1) collect energy 2) energy storage and 3) consumption and energy control. The discussion of different software designs that are energy management sensor network, do. This energy projects, including media access control, routing, localization and synchronization time.
Keywords: energy management: utilization of energy; energy storage

 

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده