http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله در مورد هزینه های تحمیلی غیبت کارکنان در شرکت ها (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله هزینه های تحمیلی غیبت کارکنان در شرکت ها
عنوان انگلیسی مقاله: Teamwork, monitoring and absence
عنوان فارسی مقاله: کار گروهی، نظارت و غیبت در محیط کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما در اینجا مدلی را ارائه می کنیم که نشان می دهد شرکت هایی که دارای بازدهی کارگری وابسته به هم می باشند (تولید گروهی)، هزینه های بالاتری را در نتیجه غیبت آنان پرداخته و در نتیجه منابع بیشتری را بر روی نظارت برای کنترل کردن غیبت صرف می کند. بنابراین شرکت هایی که دارای تیم تولیدی می باشند، در موارد مشابه می بایست میزان غیبت کمتری را داشته باشند. با استفاده از بررسی روابط استخدامی محل کار (بریتانیا)، ما به عنوان اولین کسانی می باشیم که به برآورد هر یک از این ارتباطات پرداخته و نشان می دهیم که غیبت دارای هزینه بیشتری در تیم های تولیدی می باشد. شرکت هایی که دارای تولیدات تیمی می باشند که در آن نظارت های بیشتری صورت می گیرد به همراه تولید تیمی  غیبت هارا کاش می دهد. 
ا. مقدمه
هزینه اقتصادی غیبت از کار بسیار بالا بوده و غیبت از کار مورد توجه بسیاری از اقتصاددانان می باشد. این پدیده این فرایند را به ذهن نمی آورد که چنین هزینه هایی تحمیل کننده می باشند. یکی از رایج ترین نظرات اقتصادی در مورد غیبت از کار به عنوان یک بعد از ملزومات در مورد کار می باشد. با این وجود اگر ساعت های کاری قرارداد توسط روابط مربوط با استخدام ایجاد نگردد مفاهیم مربوط به غیبت از کار وجود نخواهد داشت. بنابر این برون و سژن درخواستی را برای محدودیت ساعت های کاری بیان کردند. آن ها پیشنهاد می دهند که اقتصاد دانان باید تاکید بیشتری را بر روی نقش های مربوط به تقاضای کار و محدودیت ساعات کاری قراردهند و غیبت از کار درنظر گیرند.
چندین مورد درباره مطالعات اخیر به این تقاضاها با استفاده از محدود کردن متغیر های مربوط به این شرکت ها در تعیین حداقل ساعات قرارداد و اجرای آن ها انجام شده است. بارمبی و بارمبی و همکارانش نشان دادند که ساختار های مربوط به قرارداد کاری یک فرایند مهمی در تعیین هزینه های روزانه غیبت ها و خسارات ناشی از آن ایفا می کند.این به دنبال کار های اخیری که توسط بارمبی و همکارانش انجام شد نشان می دهد که ساختار های مربوط به طرح های ضعیف، این غیبت ها را تحت تاثیر قرار می دهد که این فرایند مخالف با ساختار های مدیران بر اساس هزینه های موجود غیبت در شرکت ها می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده