http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله در مورد تعارض و کنترل هیجان درون گروه های کوتاه مدت و بلند مدت (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله تعارض و کنترل هیجان درون گروه های کوتاه مدت و بلند مدت
عنوان انگلیسی مقاله: Task and relationship conflict in short-term and long-term groups
عنوان فارسی مقاله: تعارض وظیفه و رابطه در گروه های کوتاه مدت و بلند مدت - نقش بحرانی کنترل هیجان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف مقاله حاضر، بررسی تعامل سه گانه تضاد وظیفه، کنترل هیجان و موقتی بودن گروه در زمینه پیدایش تعارض رابطه می باشد. 
طرح/روش شناسی/ رویکرد- برای بررسی تعامل کنترل هیجان و تضاد وظیفه بر پیدایش تعارض رابطه در 43 گروه کوتاه مدت (موقتی) و 44 گروه بلند مدت، یک بررسی میدانی صورت گرفت. 
یافته ها- نتایج نشان می دهند که بیشترین امکان تضاد وظیفه در شکل گیری تعارض رابطه زمانی است که گروه ها (کوتاه مدت و بلند مدت) دارای فرایندهای کنترل هیجان اثربخش کمتری هستند، با وجود اینکه تضاد وظیفه و رابطه در گروه های بلند مدت تا حدودی تفکیک می شوند و در کنترل هیجان امتیاز بالایی بدست می آورند.
محدودیت ها/ پیشنهادات تحقیق- مقاله برحسب پیشنهادات آن ها برای مدیریت تعارض در گروه ها با بحثی درمورد نتایج بدست آمده نتیجه گیری می کند. تحقیق تکمیلی برای بررسی کامل متغیرهای مدل، بایستی تاثیرات تعدیل کننده بررسی های طولی را مورد بررسی قرار دهد.
اصالت/ ارزش- مقاله به مدل های اقتضایی ضروری تعارض درون گروهی پاسخ می گوید و تاثیر تعدیل کننده دو احتمال را در رابطه بین تعارض وظیفه و رابطه بررسی می نماید. 
مقدمه
شواهد تجربی اولیه، رابطه ی قوی و مثبت میان تعارض وظیفه و رابطه در گروه ها را اثبات نموده اند (جن، 1997). با این وجود، تحقیقات اخیر (ایوکو و همکاران ، 2008؛ دی درو و وینگارت ، 2003؛ نایر، 2008؛ پترسون و به فر ، 2003؛ سیمونز و پترسون ، 2000؛ اسپیکمن و ریالس ، 2010؛ یانگ و موس شولدر ، 2004) پیشنهاد می دهند که چندین عامل احتمالی این رابطه را تعدیل می کنند. سوابق و نتایج دو گونه تعارض در گروه هایی مورد بررسی قرار گرفت که در میزان ثبات شان فرق داشتند، با این حال، هیچگونه تلاشی در زمینه ی بررسی تاثیر متقابل انها در گروه های کوتاه مدت و بلند مدت صورت نگرفته است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده