http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد نیروی پیوندی دو بازوی مکانیکی در فضای سه بعدی (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله نیروی پیوندی دو بازوی مکانیکی در فضای سه بعدی
عنوان انگلیسی مقاله: :Hybrid PositionForce Control of Two Cooperative Flexible Manipulators Working in 3D Space
عنوان فارسی مقاله: کنترل موقعیت یا نیروی پیوندی دو بازوی مکانیکی انعطاف پذیر که در فضای سه بعدی کار می کنند
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، در مورد طرح کنترل هماهنگ دو بازوی مکانیکی انعطاف پذیری که شی سختی را در فضای سه بعدی جابه جا می کنند، بحث می کنیم. ما طرح کنترلی را پیشنهاد می کنیم که متشکل از کنترل موقعیت/ نیروی پیوندی و کنترل توقف ارتعاش می باشد. کنترل موقعیت/ نیروی پیوندی از طریق این نکته بسط می یابد که برای دو بازوی مکانیکی سخت هماهنگ، کنترل توقف ارتعاش براساس داینامیک های هر دو بازوی مکانیکی انعطاف پذیر و شی به کار گرفته می شود. برای شرح اصالت طرح کنترل پیشنهاد شده، نتابج تجربی را ارائه می نماییم.
مقدمه
توسعه های اخیر در تکنولوژی فضایی، قوانین کنترل کارایی را برای ابزارهای کنترل کننده ی فضا تقاضا می کنند. بازوی مکانیکی فضا باید وزن خیلی سبک داشته باشد طوریکه راکت یا شاتل بتواند آن را حمل کند. ولی اتصالات دراز و سبک وزن، استواری کافی ندارند. این کمبود استواری منجر به ارتعاشات اتصالات می شود.
بررسی های زیادی در زمینه ی ابزارهای کنترل کننده ی انعطاف پذیر تک بازویی صورت گرفته اند. ولی عملیاتی مانند حمل و نقل شی دراز و سنگین و مونتاژ قطعات به صورت کاراتر توسط چندین بازو انجام می گیرند. بااین حال، طرح های کنترل هماهنگ کارا برای چنین عملیات پیشرفته در فضای سه بعدی تنها برای ابزارهای کنترل کننده ی سخت (جامد) مورد بررسی قرار گرفته اند. اخیرا، برخی از تحقیقات در زمینه ی طرح های کنترل هماهنگ ابزارهای کنترل کننده ی انعطاف پذیر دو وجهی گزارش شده اند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده