http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد کنترلگرمبتنی بر ثبت گرافیکی در ربات برقی شبیه انسان (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله عنوان کنترلگرمبتنی بر ثبت گرافیکی در ربات برقی شبیه انسان
عنوان انگلیسی مقاله: Noninvasive sEMG-based Control for Humanoid Robot Teleoperated Navigation
عنوان فارسی مقاله: کنترلگرمبتنی بر ثبت گرافیکی فعالیت الکتریکی بازو غیر تهاجمی برای هدایت از راه دور ربات برقی شبیه انسان
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله کاربرد رابط غیر تهاجمی sEMG (ثبت گرافیکی فعالیت الکتریکی بازو غیر تهاجمی ) برای کنترل ربات شبیه انسان بین جاهای دور از طریق ارتباطات اینترنتی بی سیم ارائه می کند. به منظور اینکه سیگنال های sEMG سه حرکت مچ را تشخیص دهند بواسطه پوست بازوی کاربر سنجیده می شوند. حرکات مچ دستورهایی را برای ربات شبیه انسان می دهد. جهات حرکت مچ بطور حسی با جهات حرکت ربات قابل مقایسه است، بنابراین کاربر می تواند ربات را به طور طبیعی کنترل کند. با ادغام دستگاه خودکار با رابط مبتنی بر sEMG، حرکات احتمالی ربات گسترش می یابد. بمنظور اطلاعات محیطی از مکان های دور دست، تصاویر دوربین بر روی سر ربات به صفحه رابط کامپیوتر انتقال داده می شود. ما آزمایشاتی را انجام دادیم که در آن افراد، ربات شبیه انسان را کنترل می کنند تا به هدایت ان از موقعیت آغازی به طرف مقصد بپردازند. نتایج آزمایشی اثبات می کند که امکان روش رابط با مقایسه آن با کنترلگر کیبورد وجود دارد.
1.مقدمه
رابط های سیگنال عصبی بین انسان و کامپیوتر (HCLs) منفعت بسیاری دارو بعضی موارد اثبات کرده اند که این روش ها این قابلیت را دارند. با کمک تجهیزات حسی غیرتهاجمی می توان به نیت کاربر پی برد که این تجهیزات اطلاعاتی مربوط به حرکات بدن خیلی فراهم می کند که نسبت به تجهیزات حسی محرک و جنبش شناسی مثل حس گرهای نیرو و دنبال کننده های حرکتی سریعتر است. برق نگاری ماهیچه یکی از جالب ترین سیگنال های عصبی است که قصد کاربر را ردیابی می کند زیرا بصورت آنلاین می توان این سیگنال ها را اندازه گیری کرد در حالیکه به نسبت سیگنال به اغتشاش تحت تکنولوژی های رایج دسترسی دارد. سطح EMG بر روی پوست بواسطه ولتاژهای الکتریکی سنجیده می شود که  فعالیت های عصبی و عضلانی را ارائه می کند که در ماهیچه های منقبض شده بوجود می آیند. این فعالیت های شناخته شده طبق رفتارهای عمدی متمایز شده اند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده