http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد بررسی مدل ارزیابی عملکرد به روش تاپسیس فازی (دانلود رایگان اصل مقاله)

عنوان انگلیسی مقاله: A performance evaluation model by integrating fuzzy AHP and fuzzy TOPSIS methods
عنوان فارسی مقاله: مدل ارزیابی عملکرد از طریق ادغام روش های تحلیل سلسله مراتبی فازی و روش تاپسیس
دسته: مهندسی صنایع
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقیقات مربوط به تصمیم گیری چند ضابطه ای (MCDM) با سرعت زیادی رو به پیشرفت بوده و به عنوان یک حیطه پژوهشی قابل توجهی در ارتباط با مسائل تصمیم گیری پیچیده می باشد. هدف مقاله این است تا به بررسی مدل ارزیابی عملکرد بپردازد. این مقاله به توسعه مدل ارزیابی بر مبنای فرایند زنجیره ای تحلیل فازی و تکنیکی در ارتباط با عملکردهای منظم، مشابه به راه حل های مطلوب، تاپسیس فازی برای کمک به متخصصان صنایع به منظور ارزیابی عملکرد در محیط فازی می پردازد، جایی که ابهامات و ذهنیت، با توجه به ارزش های زبانی که توسط ارقام فازی مثلثی پارامتربندی می شوند، مدیریت می گردند روش های مطرح شده تحلیلگران تصمیم گیر را قادر می سازد تا درک بهتری از کل فرایند ارزیابی بدست اورده و ابزارهای پشتیبان تصمیم گیری نظامند، کارآمد و دقیقی را ایجاد کنند.
کلیدواژه: مجموعه فازی، ارزیابی کارایی، فرایند زنجیره ای تحلیل فازی، تاپسیس فازی، تصمیم کیری های چند ضابطه ای.
1. مقدمه
برای رقابت در محیط رقابتی امروز، بسیاری از سازمان ها استانداردهایی را به عنوان یک استراتژی مهم در ایجاد یک عملکرد بهتر و تعهد در ارتباط با ایجاد مزایای رقابتی مد نظر قرار می دهند. مطالعات زیادی وجود دارد که به بررسی روش ها در ارتباط با ارزیابی عملکرد می پردازد. بعضی از این بررسی ها به تعیین شاخص های عملکردی کلیدی مختلف شامل جنبه های محسوس و نامحسوس می پردازند.در ارتباط با ارزیابی عملکرد کاربردها این مورد امکان پذیر می باشد که اهداف محسوس و نامحسوس یک شرکت به گونه ای تعریف می گردند که نسبت به شرایط و اهداف یک مورد متناسب بوده و استراتژی های آن به صورت عملکردی، تعیین شده و به صورت مکمل می باشد.
در بررسی ها، یک روش منطقی به هدف ارزیابی عملکردهای نسبی توسط ابعاد چندگانه مطرح می گردد.هدف اصلی این مقاله این می باشد تا برای متخصصان دیدگاهی را در ارتباط با بررسی های عملکردی در مورد عدم صراحت و در کسب اولویت دهی و ابعاد ارزیابی عملکردی ایجاد کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده